piątek, 25 maja 2012

NEW IN...



Hej Kochane:) Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje nowości, nie będę mówiła, że małe, bo są dosyć spore.  Celem było pójście do sklepu i kupienie sandałów, a skończyłam na całym zestawie + dodatki:) Czyli jak prawie każda z Nas. Najważniejszą rzeczą jest sukienka z Pull&Bear, w której od razu się zakochałam, dobrałam do niej bezrękawnik z jeansu, który ulegnie jeszcze małym przeróbkom i koturny. Oczywiście nie mogłam się oprzeć resztkom wyprzedaży, które jeszcze zostały, a mianowicie wspomniany już bezrękawnik z Orsay, kupiłam za 40 zł, przeceniony ze 119, i cudny sweterek over z H&M za 40 zł :) Zakochałam się w nim jest cudny. I jeszcze pierścioneczek z New Yorker za 7,95 :D A i zapomniałabym, znalazłam w Carrefour płytke Mariach Carey ze świątecznymi piosenkami za 10 zł, no i nie mogłam się powstrzymać, bo uwielbiam kolędy w jej wykonaniu;)





 SUKIENKA- Pull&Bear


SWETEREK- H&M


KAMIZELKA- Orsay


KOTURNY- No Name


 PIERŚCIONEK- New Yorker



ZEGAREK- No Name


LAKIERY: Miss Sporty; Essence


❤   Oj i moje MUST HAVE 



64 komentarze:

  1. Te ostatnie spodnie z listy must have są ekstra :) bardzo mi się podobają u nich te zamki zamiast zwykłych kieszeni, dodatkowo pokazują figurę :) ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie kaledy w jej wykonaniu ;]
    Sandalki i koturny sa super ;]
    Wlasnie planuje sobie kupic buty na lekkim koturnie takie jak twoje ;]
    Sukiena i sweterek sa sliczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy! <3 fajna ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka i sweterek - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyłącz sobie weryfikację obrazkową do komentarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kamizelka jest piękna :) marzy mi się taka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezeli nadal ci sie marzy taka kamizelka to mam taka do sprzedania stan idealny ale bez metki :)

      Usuń
  7. Świetne gacie na ostatnim zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń
  8. kamizelka i pierścionek <3
    Ile kosztowała ta kami?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa kamizelka! nie doczekam się stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, a bransoletki które chcesz są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem tylko tam na jednym zdjjęciu, reszta to Marcelina ;)
    świetny ten sweterek biało czarny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25 maja, 2012

    Zakup płyty z kolędami w maju to dość nietypowa sprawa! :) Ale wiem jak to jest z wyprzedażami ;p

    sweterek z H&M wpadł mi w oko! Ogólnie udane zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha właśnie wiem, ale nie mogłam się powstrzymać ;p

      Usuń
  13. masz duzo swietnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że katalog H&M jest jeszcze dostępny u mnie w mieście... Staram się zbierać każdy :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie rzeczy super, kamizelka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka świetna :) muszę się wybrać do sklepów po jakieś ciuchy na lato, oj muszę

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna sukienka :)
    Wybieram sie do sklepu zeby odswiezyc szafe ; p Musze znalesc ta sukienke !! ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy26 maja, 2012

    kamizelka fajna;D

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje bardzo :))
    piekne nowosci!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te rzeczy :)


    Zapraszam do mnie. Konkurs
    klaudiawieczorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely finds. i have bracelets such as those too.

    btw, i followed you. it would be nice if you would follow back.


    Hey Miss!
    Hey Miss!
    Hey Miss!
    xx, Kai

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję ślicznie! ;)) poza tym świetna sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w tych wieszakach!! <3 skąd są? :)
    moja bluza z aloha from deer ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się wszystko podoba <3

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko mi się podoba! najbardziej pierwsza sukienka trochę w stylu marynarskim i kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka jest świetna :) !

    OdpowiedzUsuń
  27. sweterek z H&m bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kamizelką i sukienką jestem totalnie zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  29. No faktycznie, moje 'niedopaczenie' :D

    Zapraszam na nowego posta z litami w roli głównej!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dzieki za odwiedzinki i komentarz:) bardoz fajny haul :) ja kocham HM:)
    Zrobiłam filmik o mojej prostownicy, może Cie zaciekawi :)
    Pozdrawiam serdecznie
    stylish:)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję za komentarz :)
    najbardziej podoba mi się sweterek z h&m'u <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne,uniwersalne zakupy! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem co zrobisz z kamizelką. Pewnie jakieś prucia, ćwieki, dziury albo naszywki!?:)

    Podoba mi się bardzo sweterek, nie wiedziałam, że jakieś zdarzają się ciuszki z wyprzedaży. Ostatnio nie byłam na żadnych łowach, ale sweterek meeeega:D Szczególnie, że lubię takie oversizowe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelkę już 'załatwiłam', ładnie wygląda, choć zmiany nie są zbyt duże;) a co do wyprzedaży, to ja zawsze coś na nich znajdę;)

      Usuń
  34. Super zakupy, kamizelka i czarne sandałki są bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne rzeczy czekam na stylizacje :)

    Adam,
    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    Do zgarnięcia karta podarunkowa z Zary na 400zł.

    OdpowiedzUsuń
  36. sa jeszcze te swetereki w h&m? bo jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Beautiful items you have here, especially the vest! You have a lovely blog, maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    Have a great week!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka podoba mi się najnajbardziej:) Świetna na lato!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdobycze, już nie mogę się doczekać stylizacji w roli głównej z sukienką;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy28 maja, 2012

    Oo! Jakie świetne zakupy! <3
    Najbardziej podoba mi się kamizelka, sukienka, sweterek! ♥

    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  41. JA TEŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻZZ CHCE TAKIE BRANSOLETKI JAKA MIAZGA!

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie nowości! wykończenia kamizelki bardzo ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mialam kupic ten pierscionek :) zapraszam do mnie :)


    http://illicitfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się kamizelka i koturny

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zakupy :))

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. sukienka z Pull& Bear - swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. sukienka piękna, sama dziś się nad nią zastanawiałam ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne zakupy, bardzo spodobała mi się twoja kamizelka:) super jest:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)