sobota, 20 kwietnia 2013

Miranda Kerr style...


Pewnie każda/dy z Was ma swoją ikonę mody/ stylu. Ja mam ich kilka, jednak najbardziej mój wzrok przykuwa styl Mirandy Kerr. Według mnie jest jedną z najlepiej ubranych kobiet- moja chodząca inspiracja. We wzorowaniu się na czyimś zestawie nie chcę kopiować go z najmniejszymi szczegółami  Dlatego dzisiaj prezentuję Wam moją interpretację jednej z codziennych stylizacji modelki.  Kilka elementów zmieniłam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)
Do następnego :*

Secret Garden na FACEBOOK




Jacket: No Name; Shirt, Rings: H&M; Trausers: Tally Weijl; Shoes: DeeZee.pl; Bag; SH; 
Bracelets: Parfois, DIY.

36 komentarzy:

  1. jesteś śliczna :) a zestaw...mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu wyglądasz super! Bardzo podoba mi się ten strój, widać w nim inspirację Mirandą, ale przede wszystkim widać Ciebie. :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miranda to ogromna ikona!
    Podziwiam jej styl, Tobie świetnie udało się go odwzorować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miranda jest najlepsza <3
    Wyglądasz genialnie! Uwielbiam kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jestem pod wrażeniem. Wyglądasz fantastycznie:)! Genialny zestaw:) Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Jestem pod wrażeniem. Wyglądasz fantastycznie:)! Genialny zestaw:) Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne odwzorowanie z własnymi detalami ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Mirandę!świetny look
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  9. you really love 10000x better than miranda kerr, hun! really love this style! Your blog is amazing!
    wanna follow each other via Bloglovin' and GFC? It would be a pleasure for me! Just let me know! have a nice weekend.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie do Ciebie pasują takie zestawy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ;) Miranda jest genialna

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że wyglądasz nawet lepiej od Mirandy ♥
    pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie super porównanie!!!! wyglądasz genialnie!!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam jej styl:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pasuje do ciebie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej:> bardzo bardzo mi sie podoba:> szczególnie kurteczka:> zaparszam do siebie:> http://claudine-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, jest klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Really nice outfit. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie :) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, idealnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne stulizacje *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! bardzo mi się podoba outfit!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw świetny, a zdjęcia chyba robione w GS o ile się nie mylę? ;)

    Pozdrawiam, i w wolnej chwili zapraszam do nas na nową notkę/ boombolaada ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. tez kiedys robilam stylizacje na wzor gwiazd:D fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)