czwartek, 23 października 2014

Cause baby ...


"Cause baby we ain't got nothing without love"



Udało mi się skorzystać z ostatnich ciepłych promieni słońca na zdjęcia :) Przygotowałam dla Was stylizację, która stała się ostatnio moją ulubioną. Kamizela z futerka jest genialna, już się nie mogę doczekać jak ją założę w zimę, do tego botki i dosyć letnie jeansy i koszula. Dobrałam do tego jedną z moich ulubionych torebek, oczywiście od i-torebki, z którą z pewnością nie rozstanę się w chłodniejsze dni. Biżuteria to już dobrze Wam znana Elley- różowa z czaszką i brzoskwiniowa skórzana :) w połączeniu z cudownym listkiem z mojej kolekcji "Garden Girl" u Madeleine Jewellery. Wykończeniem całości są cieniowane okulary przeciwsłoneczne od eOkulary, od których jak już wiecie nie mogę się uwolnić tej jesieni, są idealne:) 
Coraz większymi krokami zbliża się wesele, na które wybieramy się z Jackiem. Powiem Wam, że będzie to moje pierwsze wesele w życiu. Cały zestaw mam już w pełni skompletowany. Już nie mogę się doczekać gdy założę sukienkę :) 




Vest- Aliexpress; Shirt- Mohito; Jeans- Stradivarius; Bag- i-torebki; Shoes- Elilu
Sunglasses- eOkulary; Bracelets- Elley, Madeleine Jewellery

32 komentarze:

  1. kusicie mnie tymi swoimi futrzakami zewsząd - gotowa jestem zejść do piwnicy po swojego ;P
    ech, jak dostanę pylicy od wszechobecnego tam kurzu, to przynajmniej będzie na kogo zwalić ;P

    śliczna jest ta kamizelka - co mam więcej powiedzieć ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka fajna

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Futerko jest prześliczne! Podobają mi się takie jesienno-zimowe cuda:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look a zwłaszcza futrzak, praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Futrzaka już chwaliłam, ale wychwalić muszę znów. Wychwalam więc i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne buty, idealny kolor - taki mój wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie!
    świetny look, a futrzana kamizelka idealna!
    bosko!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. emanuje od Ciebie bardzo pozytywna energia :) może dzięki tym kolorkom, które masz na sobie :)

    jesienne stylizacje z muchą w roli głównej
    http://projektmuchaa.blogspot.com/
    ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że kolorystyka stylizacji dosyć wiosenna, mimo, że za oknem pada :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki uroczy futrzak ! :) torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ piękna torebka ! aż szkoda stawiać na podłodze ! ;)
    super kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny set! Jeansy są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całość piękna! buty i spodnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękny uśmiech :) Stylizacja świetnie się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam futrzaki <3 Twój jest idealny :) całość wygląda rewelacyjnie ! buziaki i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest ten futrzak do tej limonkowej koszuli fajnie pasuje kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe futerko!!! totalnie obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym sezonie zakochałam się w futrzanych kamizelkach! Twoja ma przepiękny kolor ;)


    http://divamodeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tą stylizację! świetna jest, serio :) Kamizelka z futerka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wyglądasz :) futrzak super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)