środa, 10 grudnia 2014

We belong to you and me...


Ciężko mi teraz uchwycić piękną pogodę na zdjęciach... Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją najnowszą miłość- skórzane kozaki na koturnie od firmy BOOCI. Tak idealnie skrojonych butów dawno nie spotkałam. Perfekcyjnie dopasowana cholewka, idealnie ułożona wkładka i do tego- co najważniejsze i u mnie rzadko spotykane- wygodne, mięciutkie, non stop w nich chodzę (dlatego teraz zagoszczą w kilku postach ;) ). Mogę się nimi zachwycać i zachwycać, ale moje sneakersy na koturnie to nie jedyny model na BOOCI, musicie to sprawdzić :) Kolejną nowością w dzisiejszej stylizacji jest również skórzana, torebka od TMC. Dobrze wiecie, że torebki to moje małe uzależnienie, w tej oczarował mnie niezwykle oryginalny wzór i kolor, perfekcyjny na każdą porę roku, do tego naprawdę staranne wykonanie i niesamowita pojemność, która jest dla mnie bardzo ważna. Zaglądajcie na stronę, mój model jeszcze w dwóch innych kolorach :) 
Wykończeniem stylizacji są bransoletki oczywiście od Madeleine Jewellery 
z zaprojektowanej przeze mnie kolekcji "Garden Girl".




 Dress- X-Moda; Sweater- Aliexpress; Shoes- BOOCI; Bag- TMC; Scarf- H&M; Cap- Mohito; Bracelets- Madeleine Jewellery


31 komentarzy:

  1. Mnie się najbardziej podoba sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się tu ten sweter najbardziej podoba!
    widziałam go już u jednej z blogerek, ale nieodmiennie mnie to cudo zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość jest fajna, buty rewelacyjne, nie widziałam nigdzie takich. Torba też ciekawa. Tak naprawdę bardzo interesujące rzeczy, nietypowe. Duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek jest mega śliczny <3 całość na wielki plus! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny sweter

    eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się Twoja torba :>

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fantastycznie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja super, zestawiłaś ją idealnie ;) Tak trzymaj ;)
    Może obserwacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ta wzorzysta narzuta jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny wzór ma ta narzutka!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny sweter ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja, sweter podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest obłędny! <3
    Uwielbiam wszelkiego rodzaju kardigany ze wzorami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia cudowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny sweterek!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. sweter i torebka genialne :>

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowicie podoba mi się Twój sweterek. Wyglądasz bosko !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sUPER BUTY!!! SUPER SWETER!! CUDOWNIE
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy02 maja, 2017

    To się nazywa klasa, wszystko masz super, skórzane kozaki, torebka i te ładne nakrycie, piękna sukienka, wyglądasz bosko i seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)