sobota, 28 marca 2015

Świat kobiet- wiosenna bielizna...


Mamy wiosnę, w szafie pełno nowości,  świeżych kolorów i fasonów, nie mogło ich też zabraknąć 
w mojej bieliźnie. Dzisiaj zaprezentuję Wam bieliznę od "Ana Świat kobiet", biustonosz w soczyście malinowym kolorze i seksowną koszulkę nocną w pięknym czerwonym odcieniu. Wszystkie kobietki zachęcam do odwiedzin specjalnej zakładki 'rozmiary', która pozwala perfekcyjnie dobrać rozmiar biustonosza do swojego biustu -> KLIK.  Drogie Panie (Panowie również) zapraszam do lektury :) 




Ci, którzy śledzą mnie od dawna dobrze wiedzą, że oprócz małych słabości do dodatków i całej reszty mam jeszcze jedną- dobrej jakości bieliznę, która pozwala mi poczuć się pewniej, ale przede wszystkim komfortowo. 
Już od dłuższego czasu nie używam biustonoszy typu push-up, we wszystkich sklepach tego typu góry są tak potężne, że nie mogę sobie wyobrazić założenia takiego 'urządzenia'. 
Malinowy biustonosz 'AVA' posiada lekkie piankowe usztywnienie + piankę push-up, którą w każdej chwili mogę wyjąć, a nie zmieni to wyglądu czy formy samego biustonosza- według mnie genialne rozwiązanie! Do tego koronka, która nadaje mu niezwykłej kobiecości, kolor oczarował mnie od samego początku, jest cudowny, wprost idealny na wiosnę i nadchodzące lato. Ramiączka ma oczywiście regulowane z możliwością odpięcia, kolejna zaleta, która jeszcze bardziej rozkochuje mnie w tym biustonoszu. Na sam koniec muszę powiedzieć, że jest bardzo miły, przyjemny w dotyku, koronka na boczkach jest mięciutka i idealnie przylega do ciała. 
Sklep "ANA Świat Kobiet" oferuje bardzo obszerną gamę biustonoszy w przeróżnych kolorach i co najważniejsze w wielu rozmiarach :) 




 W "Ana Świat Kobiet" można dobrać bieliznę na każdą okazję, nawet tą nocną. Moje oko przykuła ta delikatna koszulka Obsessive. Przed recenzją samej koszulki, muszę wspomnieć o opakowaniu, tak jak biustonosz (zapakowany w śliczne pudelku), przyszła zapakowana w eleganckie pudełeczko, wewnątrz owinięta była w pergamin, który nadał jeszcze większego efektu całości. 
Czerwona koszulka ze stringami w komplecie to coś, czego nie czuć na ciele, jest niesamowicie delikatna, idealnie przylegająca do ciała i jest cudownie przyjemna w dotyku- perfekcyjna! Góra została zrobiona z miękkiej, elastycznej i zmysłowej koronki, która perfekcyjnie układa się na ciele, całość jest wiązana tasiemką na szyi. 
Polecam Wam odwiedzenie strony i samej zakładki z koszulkami, jestem pewna, że każda z Was znajdzie coś odpowiedniego dla siebie :) 













10 komentarzy:

  1. Piękna bielizna również planuję kupić coś ładnego na wiosnę :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos mi ten sklep mówi :D
    http://magiclovv.blogspot.com/2015/03/kobieta-byc-samoakceptacja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny ten różowy kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna ta koszulka ❤ czerwony mój ulubiony kolor! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Total sexiness!! I'm sure they will look even better on you!! :) Nice selections!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)