czwartek, 23 czerwca 2016

lakiero- mania #17 Cuccio...


Lakiery Cuccio, to chyba moja największa kolekcja. Tym razem dołączyły do niej dosyć przygaszone kolorki, które pomimo lata, świetnie prezentują się na pazurkach ;)
Przy marce Cuccio, nie muszę już Wam przybliżać specyfikacji technicznych lakierów, gdyż poznaliście je już dawno ;) Teraz można zachwycać się tylko barwami. Kolorki, o których dzisiaj mowa to:
* 6059  Speeding on the german autobahn
* 6060  Longing for London 
* 6177  Grey's Anatomy
* 6181  Out of this world
* 6099 Quick as a bunny
Ulubiony lakier?? Zdecydowanie Out of this world, niesamowicie iskrzy się w słońcu, we wnętrzu jest znacznie spokojniejszy. Lakier w znacznym stopniu odbiega od topów, dwie warstwy kryją płytkę paznokcia. Ja dla uwydatnienia drobinek położyłam go na jedną warstwę lakieru podstawowego, który wystąpił na reszcie paznokci- Quick as a bunny. Wspomniany odcień to moja kolejna szara perełka, pięknie prezentuje się na pazurkach ;)
Cudowny efekt daje również Grey's anatomy, który zdecydowałam się zmatowić. Po nałożeniu topu matującego złote drobinki nadal delikatnie mieniły się, dając bardzo oryginalny efekt.
Kolejny kolor, który mnie oczarował, to Longing for London. Bardzo długo szukałam idealne brudnego, przygaszonego różu, ten jest najbliższy ideału :)
Speeding for the German to dla mnie klasa sama w sobie, interesujący odcień brązu, który możemy swobodnie łączyć z kolorami ziemi, ja postawiłam na delikatny wzorek wykonany radełkiem. Kropeczki w białym i piaskowym kolorze.
A Wam jak podoba się moja delikatna, przygaszona letnia seria lakierów Cuccio?? :)













11 komentarzy:

  1. Ten lila/ fioletowy jest cudowny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardziej na jesień, niż na lato :D 6099 jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, ale bardzo mnie oczarowały ;) <3

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory moje! zdecydowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Akutalnie też mam taki wzorek w kropki na moich semilaczkach, jednak wole bardziej żywsze kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory! Idealne dla mnie - chętnie zaopatrzę się w takie, ale na jesień - póki co na moich pazurach królują neony z firmy Golden Rose - polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco i zachęcam do zakupów ☺ jako była pracownica Golden Rose, naprawdę lubię ich lakiery 😊☺
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Świetne odcienie, bardzo lubię nosić takie kolory na paznokciach :) Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)