sobota, 18 lutego 2017

Perfect Little Black Dress & YoShop...


PL:
Cześć dziewczynki, co powiecie na idealną Małą czarną? Tak bez okazji?
Tzw. mała czarna to idealne rozwiązanie na każdą okazję, gdy nie wiemy co na siebie włożyć. Nie musi być niesamowicie elegancka, wystawna. Mała czarna może być luźna, z rękawami, falbanami itp.
Razem ze sklepem YoShop postanowiłam stworzyć dla Was listę tych Małych czarnych, które najbardziej wpadły mi w oko i według mnie pasują zarówno na rodzinny obiad, przyjęcie jak i spotkanie z przyjaciółmi.
W sklepie internetowym YoShop znajdziecie wiele modeli sukienek, które spełnią każdą Waszą zachciankę, ja wybrałam siedem, które według mnie pasują wszędzie. Przy pomocy odpowiednich dodatków, akcesorii sukienka z w jednej chwili staje się bardziej casual-owa, a w drugiej wprost idealna na uroczysty bankiet.
W moim zestawieniu są koronki, bufki, asymetria i oczywiście dekolty.
A co znalazłoby się w Waszym zestawieniu najlepszych małych czarnych?

EN:
Hi girls, what do you say about the perfect Little Black Dress? Without an occasion?
The so- colled Little Black Dress is perfect for any occasion when you do not know what to wear. Does not have to be elegant, magnificent. Little black dress can be loose, with sleeves, flounces, etc.
With YoShop I decidet to create for you a wishlist with perfect little black dress. List includes models that I like best and fit for any occasion. Strarting from a dinner with family after elegant premiere and ending on party with friends. In the online store YoShop you can find many models that fulfill your every whish. I have choose seven that are perfect to me. With the aid of perfect accessories our black dress completely change. In one second is simply casual and in the other is ready for a official evening.
In my whishlist there are laces, puffy, and asymmetric neckline.
And what would you have placed in the wishlist with perfect little black dress?


DRESS: #1    #2    #3 



DRESS: #1    #2    #3    #4 





1 komentarz:

  1. fajne, klasyczne propozycje :) zamówiłam z ich strony jedną sukienkę, niestety długość mnie zawiodła..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)