poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Uroda- szczotki do makijażu DressLily...


Tym razem nowy tydzień witam razem z Wami przy poście poświęconym urodzie, a dokładniej pędzlom od DressLily.
Do mojej kolekcji pędzli dołączył zestaw trzech szczotek czy też 'toothbrush shape'- spotkałam się z wieloma nazwami owych pędzli. A Wy jakie znacie nazwy?
Do tej pory nakładałam podkład beauty blender-em i byłam naprawdę bardzo zadowolona, duży do twarzy, a mały do rozprowadzania korektora pod oczy, jednak po pierwszym użyciu szczotki po prostu zostawiłam w koncie 'jajeczka'.
Według mnie są bardziej wydajne, nie pochłaniają aż tyle podkładu co 'jajka' i o wiele lepiej radzą sobie z równomiernym rozprowadzeniem podkładu na twarzy. Pędzle od DressLily są naprawdę bardzo dobre jakościowo, gęste, miękkie, włoski nie wypadają. Nakładanie podkładu to sama przyjemność. Największa z nich jest idealna właśnie do takich celów, natomiast mniejszą stosuję do kremów BB. Zostaje jeszcze cienka, najmniejsza szczotka, którą często wykorzystuję do nakładania bądź roztarcia kreski na dolnej czy górnej powiece.
W zestawie znajduje się jeszcze beauty blender i myjka do pędzli. Tego drugiego od bardzo dawna mi brakowało, wiem, że jest to podstawa, ale zawsze o tym zapominałam. Sprawdza się bardzo dobrze, pędzle 'żyją' i idealnie się myją.
Natomiast co do 'jajka' to zostawiam go na podróże i wyjazdy :)
A jaka jest Wasza opinia o szczotkach do makijażu? Czy też je pokochałyście tak jak ja? ;)






5 komentarzy:

  1. muszę konieczne je wypróbować. wyszły teraz podobne pędzle w Super-Pharm i chyba właśnie one będą pierwszymi, których spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę widziałam te pędzle na aliexpress i juz od dłuższego czasu zastanawiam sie nad zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałyśmy tych pędzli,ale chyba musimy się skusić :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jeszcze takich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)