wtorek, 19 września 2017

Nadchodzi jesień z SheIn

Hej Hej dziewczynki! Czujecie już ten chłodny jesienny wietrzyk za oknem?? Widzicie pięknie zaczerwienione i pożółkłe liście na drzewach? Tak, nadchodzi jesień, a wraz z nią pogoda na swetry, skarpetki na spodniach i cudowne kolory!
Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo krótką, ale tematyczną listę MUST HAVE aktualną każdej jesieni, a mianowicie listę ze swetrami stworzoną wraz z SheIn.
Chyba każda z Nas uwielbia mięciutkie, mechate i przede wszystkim ciepłe swetry, dlatego wybrałam trzy wkładane przez głowę i trzy duże swetrzyska.
Wkładane przez głowę to fantazja sama w sobie, szalona panterka z bardzo popularną w tym sezonie czerwienią, brudny róż z perełkami i okazałymi, falbaniastymi rękawami i słodki róż z pomponami.
Z luźnych swetrów wybrałam bardzo fantazyjny z futerkowymi kieszeniami, klasyczny w warkocze i zwyklaka- czyli długi, beżowy sweter idealny na każdą okazję.
Do mojej szafy niedługo trafi jeden z nich, jak sądzicie, który wybrałam?? :)


SWETER 1                SWETER 2            SWETER 3 



SWETER 1               SWETER 2             SWETER 3 



2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)