poniedziałek, 25 grudnia 2017

Sweter z dużymi cekinami



 Kochani moi jak Święta?? Mam dla Was kolejną zimową stylizację, szkoda, że nie w białej oprawie śniegu. Wełniana, ciemno szara spódnica od Fashion71 to idealne rozwiązanie na mrozy i do każdego rodzaju butów. Ja dzisiaj włożyłam ją do trzewików (perfekcyjnie pasujących na śnieg), a do tego mój ukochany sweter SheIn. Jestem w nim zakochana- po pierwsze jest bardzo ciepły, po drugie miły w dotyku, a po trzecie uwielbiam jego ozdoby! Dawno nie widzieliście mnie w okularach, dzisiaj zdecydowałam się na duży, okrągły model od KODANO, a do tego biała torebeczka z czerwonym akcentem od Lovelywholesale.




 Spódnica Fashion71     Sweter SheIn    Buty Venezia    Torbka Lovelywholesale     
Okulary KODANO



23 komentarze:

  1. Ale fajny ten swetrzak ♡ I torebka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :)Świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest genialny! Super połączenie:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jaka świetna stylizacja! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweter jest obłędny! Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweter, ogólnie wszystko do siebie idealnie pasuje, okulary stanowią dopełnienie całej stylizacji. Gdzie robione zdjęcia? też takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy sweterek ;) Na pewno można go wykorzystać na różne sposoby ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny sweter! zakochałam się w nim totalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ten sweter strasznie Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dopasowane czarne botki! podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek na pewno by mi się przydał teraz na chłodne dni. Mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno ten sweter jest bardzo oryginalny. Świetnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten sweterek. Dzięki cekinom bardzo modny i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są te cekiny. Jak najbardziej warto zdecydować się na taki sweter.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter jest przede wszystkim oryginalny. Bardzo mi się takie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Duże cekiny bardzo dobrze pasują do tego swetra. Super się prezentuje ten sweter.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja świetna ale i makijaż tutaj pasuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek jest niepowtarzalny. To na pewno. Piękny

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się takie cekiny. Bardzo modny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  21. Modny i bardzo oryginalny sweter, ma w sobie coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Do takiego swetra wiele dodatków by pasowało i powstanie idealna kreacja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)