poniedziałek, 22 stycznia 2018

GAMISS wishlist



Styczeń dobiega końca, a zima dopiero Nas odwiedza. Ja jednak już rozmyślam o wiośnie i nadchodzącym ciepełku. Dlatego przygotowałam dla Was dzisiaj WishList wraz ze sklepem GAMISS.
Wszyscy bardzo dobrze wiedzą, że swetry/ narzutki są nieodłącznym elementem moich zestawów. W dzisiejszym 'wish look-u' zrobiłam dla Was połączenie trzech sweterków, które najbardziej mnie oczarowały na stronie sklepu GAMISS, z klasyczną spódnicą. Połączenie idealne na każde wyjście, możemy operować dodatkami i jesteśmy gotowe na każde spotkanie czy imprezę :)
Nie zapominajcie Kochaneczki, że lada moment WALENTYNKI :) Na stronie sklepu GAMISS znajdziecie kilka pomysłów - Valentine's day gifts 2018

Sweter 1 KLIK
Sweter 2 KLIK
Sweter 3 KLIK
Spódnica KLIK

4 komentarze:

  1. Perełeczki, perełeczki zdecydowanie rządzą !
    więc drugi sweterek najbardziej chwycił mnie za serducho <3

    poklikane :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. ten sweterek jest super, klik :)
    www.s-y-l-w-i-a.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ubrania :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)