środa, 14 lutego 2018

Płaszcz w kratę


Nowy tydzień nowy zestaw. Jeszcze odrobina zimowej aury w tle, jednak ja już intensywnie myślę o wiośnie i się do niej przygotowuję. Dzisiejszy zestaw bez problemu możemy wykorzystać tak jak ja zimą, a także podczas cieplejszych, wiosennych dni. Spódniczka i sweterek to moje dwa łupy ze sklepu Gamiss. Co do dołu, była to dla mnie wielka niewiadoma, gdyż nie wiedziałam jakiej długości się spodziewać. Ostatecznie, spódnica jest świetna i do tego na podszewce. Płaszczyk to niekwestionowany hit sezonowy pod względem motywu. Krata królowała jesienią, zimą i jestem pewna, że tak szybko Nas nie opuści. Płaszczy znajdziecie na Zaful. Sama nie wiem co jest największą nowością w tej stylizacji, na uwagę zasługują również botki. Moje pierwsze buty z Bon Prix i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona. Przy wyborze botków kierowałam się w dużej części komentarzami innych klientek i zgadzam się z nimi w 100%. Botki są lekki i naprawdę wygodne. Nie czuć, że ma się buta na stopie. Jednak są typowo na wiosnę- jesień.






 Botki Bon Prix     Spódnica Sweter Gamiss     Płaszcz Zaful     Torebka Venezia 



15 komentarzy:

  1. fajny look:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :) szczególnie spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna kreacja, jeszcze dołączyć do tego jakąś kurteczkę którą kupiłam tu. Myślę że to dobre nawiązanie do spójnej ciekawej całosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa! :*
      Z bomberkami mam problem, bardzo mało modeli mi odpowiada ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  5. Pięknie Ci w takim wydaniu!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja jest świetna! A kabaretki bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna całość, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw i super płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! Nice post, I like your blog.
    Following you ♥ Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny płaszcz! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)