niedziela, 11 listopada 2018

Czarny kombinezon SheIn



Hej Kochani! Jak Wam mija niedzielne popołudnie, a dokładniej wieczór? Ja dzisiaj zamieniłam się w cukierniczkę i piekę ciasta- tym razem ucierane ciasto kokosowe. A wracając do stylizacji. Dzisiaj chciałam Wam pokazać zestaw stworzony dzięki marce SheIn. Czarny kombinezon od SheIn to świetna alternatywa dla sukienek na jakieś oficjalne wyjście czy uroczystość. Uważam, że idealnie się sprawdzi jako look na święta, elegancki i wygodny.
Dobrałam do niego wełniany płaszcz w bardzo żywym odcieniu fuksji.




Kombinezon SheIn    Płaszcz Reserved    Buty Mohito    Torebka Venezia 

8 komentarzy:

  1. Wspaniały płaszczyk, mój ulubiony kolor :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż sama nie przepadam za kombinezonami Twój jest piękny! Płaszczyk ma extra kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem ich największą fanką, musi mieć coś w sobie, żeby mnie do siebie przekonał :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. uwielbiam połączenie czerni i różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolor jesienią więc masz mnie na 100%:)


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. W ogóle kombinezony podobają mi się coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw wyglądasz w nim cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz świetnie <3
    super płaszczyk !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)