niedziela, 5 maja 2019

Girlmerry - wholesale dresses



ENG: Hi sweets! My wordrobe was prepared for spring for a long time now and may is one of the most wonderfull month of the year. For me of course!
May is a start for garden parties, family meeting in the gardens and friends hang out outside the bars and restaurants. Together with Girlmerry I made for you a proposition with a few dresses perfect for that one occasions.
I am sure that each one of you can find something for your self on Girlmerry. Now I want you to chcec some cheap sexy dresses wich are perfect for bachelorette parties (it's something that awaits me in may) and i'm sure that from wholesale dresses you find something perfect for occasionally meeting with your friends or if you want to go out of the city.

Wybrane sukienki znajdziecie tutaj / Dresses from my wishlist:



PL: Cześć Robaczki! Moja szafa już dawno poczuła wiosnę, a maj jest jednym z piękniejszych miesięcy w roku! *przynajmniej dla mnie ;)
Właśnie w maju zaczynają się pierwsze imprezy na zewnątrz, uroczystości rodzinne czy po prostu spotkania ze znajomymi w ogródkach barowych. Wraz ze sklepem Girlmerry przygotowałam dla Was kilka propozycji sukienkowych. Która z Nas nie ma problemu z wybraniem odpowiedniej stylizacji na komunię, weselę czy tak jak ja w maju, na wieczór panieński. Czasem warto zerknąć na przeróżne sklepy internetowe, tam w większości znajdziecie coś oryginalnego. Dla mnie to najczęstsza forma zakupów.
Na stronie sklepu Girlmerry znajdziecie masę sukienek w przeróżnych kolorach i krojach, każda znajdzie coś dla siebie. Ja wybrałam 3 modele idealne właśnie na ważniejsze wyjścia i 3 propozycje na luźne spotkanie ze znajomymi czy wypad za miasto.
Jak podobają się Wam moje propozycje? Każdą z sukienek znajdziecie w innych wariacjach kolorystycznych, wpadajcie na Girlmerry :)




3 komentarze:

  1. Te trzy ostanie krótkie są śliczne :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie ta z napisami i w panterke :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bordowa maxi mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)