niedziela, 9 czerwca 2019

Maxi sukienka w kwiaty


Cześć Kochani!
Wreszcie wstałam, umalowałam się i wyszłam. Choroba już prawie odpuściła, dlatego można wrócić do świata żywych. Tym bardziej, jak za oknem taka piękna, letnia pogoda. Bo wiosna chyba o Nas zapomniała w tym roku.
Podczas ciepłych i słonecznych weekendów, aż szkoda siedzieć w domu, dlatego świetną opcją jest wypad za miasto. Przygotowałam dzisiaj dla Was stylizację, która idealnie pasuje właśnie na taki wypad, albo po prostu na miasto (wystarczy zmienić dodatki, a cały look nabierze innego wyrazu).
Sukienka z dzisiejszej stylizacji pochodzi ze sklepu Girlmerry. Zwiewna, z falbankami i w kwiaty - idealna na ciepłe dni. Na zdjęciach nie widać tego dokładnie, ale sukienka cała jest ze złotą nitką, która dodaje sukience jeszcze większego uroku. Sprawdźcie coś dla siebie, moż upolujecie jakąś idealną na wholesale dresses.
Aktualnie to moja jedyna rzecz z dekoltem carmen, bardzo, ale to bardzo za nim nie przepadam, jest według mnie średnio wygodny, a przede wszystkim wymaga odpowiedniego biustonosza, albo w ogóle ;) Nie wiem czy Wam też tak bardzo przeszkadza jak widać ramiączka od biustonosza, a nie daj boże silikonowe ramiączka! Dla mnie to zbrodnia pierwszego stopnia. Dajcie znać w komentarzach co Wy o tym sądzicie.
*Check some cheap sexy dresses on Girlmerry. 




 Sukienka Girlmerry    Klapki Zalando (Dorothy Perkins)    Koszyk SIX


6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)