czwartek, 8 sierpnia 2019

Biała sukienka w kwiaty



Hejka dziewczyny! Pierwsze pytanie do Was! Widziałyście moje pierwsze filmiki na insta story? Koniecznie dajcie znać co sądzicie. Po pierwszym nagraniu, dostałam od Was sporo wiadomości prywatnych, co mnie niesamowicie cieszy! Dla osób, które jeszcze mnie nie obserwują na Instagramie - @aleksandrasiara
A po drugie, to dzisiejsza stylizacja. Urocza biała sukieneczka w kwiaty idealnie nadaje się na przyjęcia weselne czy inne spotkania okolicznościowe. Najbardziej zauroczył mnie w niej tył! Jestem w nim po prostu zakochana. Dodaje całości kobiecości. Sukieneczka pochodzi ze sklepu Girlmerry i dostaniecie ją też w wersji z niebieskimi kwiatami. Zerknijcie na pozostałe świetne modele i znajdźcie swój idealny model cheap sexy dresses :)
Dobrałam do niej cieliste szpileczki w szpic, dzięki którym jeszcze bardziej wydłużyłam sobie nogę.






Sukienka Girlmerry    Szpilki Gemre

14 komentarzy:

  1. Super sukienka. Idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, bardzo podoba mi się to zestawienie, Sikienka jest obłędna

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta sukienka -piękna, zwiewna i idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz a sukienka idealna na letnie spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tylko tyle - WOW! Przepiękna sukienka i świetnie podkreśla Twoją figurę! Pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga, ale już widzę, że to nie ostatni raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute dress darling~ gorgeous style~
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Typowo wakacyjna stylizacja. Sama muszę coś podobnego wykombinować ze swojej garderoby ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna sukienka! Wspaniale wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja! Bardzo lubię delikatne dodatki: torebki, biżuterię, które nie przyćmiewają, a podkreślają elegancki charakter looku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to, że jesteś fajnie ubrania, a nie przebrana ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)