wtorek, 22 października 2019

Złota jesień & idealny, jesienny look


Kochani! Jesień Nas rozpieszcza i mnie osobiście zadziwia. Dawno nie było naszej złotej jesieni! Też jesteście tego zdania?
Dlatego dzisiaj przygotowałam stylizację w cudownym otoczeniu i w jednym z moich ulubionych połączeń. Spódnica w panterkę należy do jednej z moich ulubionych, właśnie jesienią i zimą w połączeniu z golfami prezentuje się idealnie. Dzisiaj zestawiłam ją z klasycznym, beżowym golfem od SheIn. Basic w szafie to prawdziwa podstawa, dlatego od dłuższego czasu w mojej szafie pojawia się ich coraz więcej. Do całości dobrałam najnowszy model botków od Gemre. Przypominają mi delikatniejsze glany, a zdobienia na obcasie i boku dodają im niesamowitego uroku. Oczywiście muszę Wam wspomnieć, że botki są naprawdę wygodne, idealne do codziennego biegania, ale jak widzicie, do spódnicy również pasują.
Na koniec mam też dla Was małe ogłoszenia. Korzystając ze specjalnego kodu, który przygotowałam dla Was wraz ze sklepem SheIn, możecie uzyskać rabat na całe zakupy: 15% rabatu przy zakupach powyżej $59 - ważny do 29 grudnia- wpisujcie Q4taje15. 
A także odsyłam Was na stronę mojej przecudownej Pani fotograf- KLIK
Dajcie koniecznie znać, czy takie połączenie Wam się spodobało.




 Spódnica LisaMayo    Golf SheIn    Botki Gemre   Kurtka Denley 




13 komentarzy:

  1. Świetna ta spódnica się prezentuje z ramoneską

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę idealny, jesienny look :) Połączenie spódnicy z ramoneską mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zwierzęcy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja zwłaszcza buty i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna spódnica, fajny jesienny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka! <3 Właśnie rozglądam się za ciuszkiem ze zwierzęcym wzorem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Oj koniecznie musisz sobie coś znaleźć :)
      Buziaki :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja! Bede czerpac inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jesienny zestaw, nic dodać nic ująć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, jesienna sesja ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie zestawiona spódnica w panterkę :) Może też spróbuję z takimi botkami ☺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)