piątek, 12 czerwca 2020

Spodnie dresowe- look na weekend



Cześć Kochani! Długi weekend w pełni, chociaż i tak uważam, że jest inny jak wszystkie.
Dlatego w weekend przychodzę do Was ze stylizacją, która idealnie do niego pasuje, ale i nie tylko.
Spodnie dresowe to jest moje ostatnio wielkie MUST HAVE! Pasują po prostu do wszystkiego, standardowo do sportowych butów, ale do szpilek, marynarki czy koszuli tak samo, całkowicie zmieniają swoją prezencję. Dzisiaj właśnie taki zestaw. Spodnie dresowe polskiej marki BitterSweet Paris w intensywnym, morskim kolorze w cudownie malowane kwiaty. Zestawiłam je z klasycznym białym t-shirt-em od FemmeLuxe.
Do całego zestawu dodałam niezastąpione u mnie cieliste szpileczki do Gemre, które zawsze ratują moje zestawy, gdy nie mogę dobrać żadnych butów. A Wy macie takie szpilki? Dajcie koniecznie znać w komentarzach.

Fot. Kinga Wolak







 Spodnie BitterSweet Paris    Top FemmeLuxe    Buty Gemre    Trencz H&M    Torebka Ochnik    Okulary TrendHIM

32 komentarze:

  1. Uwielbiam takie wygodne zestawy z nutką elegancji :) Wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Ja również <3 Pasują na każdą okazję ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Jak ładnie ! Wszystko idelanie pasuje, super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam Twoje stylowki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne połączenie! :D wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Gwiazda :)) wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak cudownie! ;) Bardzo fajne połączenie! ;) Obserwuję, Dollka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie przykuwają uwagę swoją oryginalnością, całość świetnie się prezentuje. :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalne spodnie. Cała stylizacja wygląda bardzo ciekawie. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalne spodnie! Bardzo lubię eksperymenty z odzieżą damską. Łączenie różnych kolorów, wzorów i różnych faktur. Uważam, że z modą trzeba eksperymentować, żeby nie było nudno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bardzo pięknie w tej stylizacji, poprostu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jak najbardziej trafiona w mój gust :-) Połączenie spodni dresowych ze szpilkami bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło. Nie spodziewałam się takiego efektu. Pomimo wygodnego, sportowego akcentu, całość wygląda elegancko. Zdziwiłam się, że to spodnie dresowe. Z chęcią sama bym takie założyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te spodnie. Dodają kreacji radości i koloru.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam dresy w każdej postaci. Mam kilka w szafie i nie wyobrażam sobie bez nich życia

    OdpowiedzUsuń
  17. mnóstwo fajnych inspiracji


    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale nie widać, że są to spodnie dresowe. Super

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnie dresowe nie tylko są wygodne, ale właśnie mogą wyglądać pięknie. Super

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten zestaw jest zupełnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo efektowne jest to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie ta kompozycja jest rewelacyjna. Wszystko tutaj idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)