piątek, 24 lipca 2020

Idealny look na letnią noc



Kochani, witam się z Wami po małej przerwie! Mam nadzieję, że korzystacie z cudownej, letniej pogody i ładujecie baterie na nadchodzącą jesień!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty Naszej nocnej sesji z Kingą. Lekka i dziewczęca sukieneczka, w mój ulubiony print - czyli zwierzęcy, od Grandio w połączeniu z kataną z jeansu od SheIn. Jak Wam się podoba takie połączenie? Ja uwielbiam zestawiać, sukienki z tą kataną, zmienia każdy look. Do tego odpowiednie dodatki i cały look mam stworzony.
Dajcie koniecznie znać jakie u Was plany na wakacje :)








 Sukienka Grandio    Buty Stradivariu    Katana SheIn



43 komentarze:

  1. Piękna sukienka, bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia mają niesamowity klimat włoskiego lata, włoskiej uliczki! Magiczne, naprawdę magiczne. Sukienka ma wspaniały krój, print podoba mi się nieco mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za miłe słowa. Zgadzam się, klimat na zdjęciach jest naprawdę niesamowity :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Już na Instagramie zachwyciły mnie te zdjęcia -piękna , klimatyczna sesja 😍
    Wyglądasz cudownie 😍
    Ja o jesieni jeszcze nie myślę -korzystam z lata 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję pięknie! Ciesze się, że zaglądasz też na Instagram :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Uwielbiam print zwierzęcy wiec sukienka jest totalnie w moim stylu. Świetnie w niej wyglądasz. Bardzo podobają mi się fotki i ich klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, jestem wielką fanką zwierzęcych wzorów, wg. mnie są dobre na każdą okazję.
      Buziaki;*

      Usuń
  5. Ale mega klimatyczne zdjęcia! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz! Ja widzę tę sukienkę z ramoneską i ciężkimi butami, muszę stworzyć taki look, idealny na koncert!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie w tej kurtce, lubię jeans :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Looove the pictures dear! I just discovered your profile on Lookbook! This reminds me of a perfect summer night! Well done.

    lots of love, Miri
    www.meetmiri.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo klimatyczna sesja. Zwłaszcza zdjęcie przy neonie robi bardzo dużą robotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Neon 'zrobił robotę' :)
      Buziaki;*

      Usuń
  10. Podobają mi się te klatki. Oby więcej sesji w nocnych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz obłędnie w tej sukience w panterkowy print :) nie ma to jak sukienka wieczorowa, która można wykorzystać również na inna okazje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Ja właśnie zastanawiam sie nad zamówieniem podobnych butów z https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html Mam kilka sukienek do których by pasowały :) Kurtkę jeansową też będę musiała kupić bo swoją oddałam siostrze dwa lata temu i do dzisiaj żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny model Kochana! Bierz bez zastanowienia ;)
      Ciesz się, że look Ci się podoba;)

      Buziaki ;*

      Usuń
  13. Wow, love this! What blogger template you are using pls?

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonały pomysł na sesje, taka mocno magazynowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja na letni wypad na miasto. Po prostu wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Sukienka idealna na każdą okazję ;)
      Ciesze się, że look Ci się podoba ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  16. Super stylizacja :) A sukienka ze sklepu grandio.pl to bomba :) Ja mam sukienkę letnią z wiskozy z tego sklepu >> https://grandio.pl/pl/p/Sukienka-babydoll-letnia-AGNIESZKA-marszczenia-po-bokach-czarna-w-biale-kwiaty/1067

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sesja jak i sama sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja piękna i ten klimat wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło wspominać letnie wieczory spędzone na zwiedzaniu i relaksie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna stylizacja :-) idealna nie tylko na letnie wieczory, ale także na randkę z ukochanym . Bardzo dziewczęca i urokliwa. Klasy dodają jej buty na obcasie. A jeśli chodzi o katany z jeansu to nie wyobrażam sobie nie mieć jej w szafie. Nie przepadam za marynarkami, wolę bardziej luźny styl, więc idealnie wpisuje się w mój gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Lampki dodają tutaj niesamowitego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie tak powinna wyglądać wieczorna kreacja, strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie uchwycono nocny klimat na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno taka kreacja jest idealna na wyjście do miasta.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Modna stylizacja, doskonała na niejeden wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zwróciłam też uwagę na buty. Idealnie tutaj pasują.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kieca. Świetnie współgra z dżinsową kurtałką.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow piękna stylizacja. Świetna na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  34. Modna stylizacja, idealna na wypad do miasta. Super

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna kreacja idealna nie tylko na wakacyjne noce. Super

    OdpowiedzUsuń
  36. Modna kreacja, ma w sobie coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)