poniedziałek, 4 czerwca 2012

Garden of exile....


Witam Was kochane, zaczęłam tydzień bardzo przyjemnie bo od zakupów. Jednak końcówka też była niczego sobie, po pierwsze wygrałam konkurs u Katia Blog, a mianowicie śliczna bluzeczkę, na którą już nie mogę się doczekać! A po drugie wreszcie kupiłam sukienkę na uroczystość ślubną, na którą zostałam zaproszona. Po zwiedzeniu kilkunastu sklepów i przymierzeniu wielu ślicznych sukienek zdecydowałam się na tą z Bubba Gamp w prześlicznym kolorze, którego wraz z mamą i ekspedientką nie mogłyśmy określić. Dobrałam do tego uroczą torebeczkę z Mohito w mocno kontrastującym kolorze, brakuje mi jeszcze bransoletki.  Zapraszam Was również na stronę Bloggrole- najlepsze polskie blogi. Dlatego dzisiaj nowości i szybki secik. A na koniec zapraszam na WYPRZEDAŻ











Shirt: Bershka
Jeans: Orsay
Sandals: H&M
Bag: Reserved
Bracelet: House


NOWOŚCI:

Kate- 16











Zapraszam na rozdanie do: 
Keep Cal & Be Beautiful: KONKURS
about me. ROZDANIE

43 komentarze:

  1. świetna ta torebka miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kolor tej szminki ? ;]
    Gdzie kupiłaś ta bransoletkę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka, cudowny kolor :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą pomadkę kate <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta sukienka, będziesz super wyglądać na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, niestety to tylko ślub, bez wesela;)

      Usuń
  6. sukieneczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolorowe zdjęcia <3

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, lekki strój ;) podoba mi się ;)

    torebka świetna (miętowa) ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przepiękna - a Twój outfit fajny bo na luzie i idealny na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. LAKIERY! <3
    Zapraszam do mnie. U mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tydzień zaczęty od zakupów, na pewno będzie dobrym tygodniem! :D
    zestaw prosty, ale podoba mi się. czasami nie warto kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie:) Zapraszam cię, na mój blog, bo tam rozdanie fajnych nagród :) zobacz - http://szparson.blogspot.com/2012/06/big-giveawayvarious-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne bransoletki i ta kremowa sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. beżowa sukienka jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  15. mam szminke z tej serii w kolorze fuksji. super jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna ta beżowa sukieneczka;) J.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka i cały blog ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga
    http://kolorowe-jutro.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nowości mega na plus,dziękuję za odwiedziny i miłe słowa,
    pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. z tego co widzę będziesz wyglądać pięknie, ta sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest świetna, na pewno będziesz w niej ślicznie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie zdobyłam taką torebeczkę?? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka rzeczywiście super, a sukienka jest chyba w kolorze ecru? ;) Przynajmniej tak wnioskuję ze zdjęcia :) Ewentualnie kremowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to nie jest ani ecru ani krem, sama nie wiem jaki, bardziej może biszkoptowy:p

      Usuń
  24. bardzo podoba mi się kolor twoich jeansów, sliczny błekit! no i torebka, ale z tego co widzę, ma tu dużo fanek ;)))

    Ściskam, Lona
    lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna ta torebka.
    Oj, jak ja nie lubię poszukiwania sukienek, ale widzę, że Tobie się udało.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. hmm patrząc na zdjęcie to określiłabym ten kolor jako waniliowy, ale w realu może być inaczej;) też szukam fajnej sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne bransoletki z Housa :) torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim razię gratuluję i wygranej i zakupów. Wspaniałe branzoletki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba jak każda dziewczyna ja tez kocham czas spędzony na zakupach, uważam to jak taka moja mala kraina. A co do twoich zakupów to najbardziej wpadła mi w oczy twoja turkusowa torebka :*
    OCZYWIŚCIE TEZ GRATULUJE WYGRANEJ I ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    Milego dnia, buźka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka miętowa jest cudna<3

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuje za odwiedziny i komentarz,zapraszam częściej,dołączam do Twoich obserwatorów i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. discount bikes london
    Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    cheap bikes

    OdpowiedzUsuń
  33. you have an amazing blog. So inspiring.
    Hope you visit me and if you like we can follow each other?

    http://modacontagiante.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz super blog. ;)
    + ja dopiero zaczynam, więc
    miło mi będzie jak odwiedzisz
    mojego bloga i zostawisz komentarz :3

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, śliczna ta koronkowa sukienka! i torebusiaa <333

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)