poniedziałek, 21 listopada 2016

Miodowy golf...


Witajcie Kochani! Dzisiaj typowo jesienna, ciepła stylizacja w iście jesiennej scenerii. Co powiecie o golfach? Ja bardzo powoli zaczynam się do nich przekonywać, do mojej szafy dołączył już drugi- piękny, miodowy odcień- od DressLily. Zaciekawił mnie w nim kolor i oryginalny krój :) Połączyłam go z ciepłą spódniczką i kapeluszem. Ważną rolę w dzisiejszym look-u odgrywają również okulary. Najnowsze oprawki Moretti od Kodano, które zajdziecie w świeżych, jesiennych nowościach. Jestem zauroczona tym modelem- piękny odcień fioletu, z subtelnymi kwiatuszkami na rogach. A biżuterię stanowią bransoletki od Iwony Piecuch i klasyczny zegarek Mockberg.




 Spódnica Medicine   Golf DressLily   Buty CCC   Kapelusz Parfois   Okulary Kodano   
Zegarek Mockberg   Bransoletki Iwona Piecuch 





18 komentarzy:

  1. Uwielbiam golfy, Twój ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale dziwne patrzy się na liście;) mnie otacza aktualnie morze;))) świetnie Ci w tym kolorze;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jesienny klimat, uwielbiam musztardowy kolor na tę porę roku ;)
    Wróciłam po dłuższym czasie, zapraszam na relacje z podróży ;*

    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/2016/11/101-post-i-moj-may-come-back.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny golf:) ślicznie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Golf jest super!
    Ma bardzo ładny kolor, świetnie komponuje się ze spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny golf podoba mi się jego połączenie ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inteligentna stylizacja. Świetny sweterek i piękna jesień w tle. Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny golf! kolor mnie totalnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie zestawy, śliczny jest ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kapelusze :D świetnie wyglądasz w tym zestawieniu :):P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor ;) A co do kapelusza bardzo Ci pasuje ;)
    Życzę Ci takiej pogody jak na zdjęciach często, bo u mnie ponuro :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stylówka. Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszamy do nas!
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)