poniedziałek, 26 grudnia 2016

New Year's Eve with StelyWe....


Witajcie kobietki! Święta już za Nami. A przed Nami kolejny wielki dzień- sylwester. Kończąc stary rok możemy błyszczeć, zachwycać i olśniewać. Wybór kreacji zależy tylko i wyłącznie od Nas, możemy paradować w piżamkach, możemy błyszczeć w cekichach, albo poczuć się jak księżniczka w balowej sukni.
Ja zawsze stawiam na sukienkę i cekiny, jeste to dla mnie czas modowej swobody ;)
Wybrałam dla Was kilka ciekawych propozycji ze sklepu StyleWe. Wybór jest przeogromny, moją uwagę przykuło kilka eleganckich i błyszczących sukienek.
Jadnak każda stylizacja nie obejdzie się bez odpowiedniej oprawy w postaci torebki. Na StyleWe znajdziecie te codzienne jak i idealne na każdą imprezie.
W tym roku również stawiam na cekiny, a jak z Wami? ;)




Welcom my ladies! Christmas behind us. But now it's coming another big day- New Year's Eve. When We are ending the old year we can shine, dazzle and delight.Selection of the creation depends only on us. We can have a parade in pajamas, we can shine in the sequins or feel like a princess in a ball gown.
I always put on a dress and sequins, this is the time for me fashion freedom. I have chosen for you some interesting proposals from the store StyleWe. The choice is huge, I caught my attention a few elegant and glittering dresses.
However, any styling can do without the proper setting in the form of bags. At StyleWe you find these daily and perfect for any event.
This year I will also put on sequins and what about you?





5 komentarzy:

  1. widzę że nie tylko ja wstawiłam sylswetrowy post :) super propozycje,zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten sklep, jakość rzeczy naprawdę zachwyca :) u mnie także sylwestrowe propozycje, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)