poniedziałek, 12 marca 2018

12/03/2018


Jeszcze ostatki śniegu złapały się do stylizacji. Jednak idealnie pasują do stylizacji. Delikatny płaszcz w kratę Zaful w połączeniu z szalem / ponczo od BonPrix. W mojej szafie pierwszy raz pojawiło się takie okrycie i powiem Wam, że jestem zadowolona. Wiecie, że uwielbiam narzutki, swetry itp, a poncza jeszcze u mnie nie było. Świetnie sprawdzi się właśnie wiosną na sam sweter czy koszulę, a teraz zimą, mogłam wykorzystać go na płaszcz, jako dodatkowe ocieplenie. Pod płaszczem skompletowałam Mango look. W dodatkach zdecydowałam, się na kobaltowy kuferek i czerwone okulary KODANO. W stylizacji nie mogło zabraknąć botków. Te pochodzą z BonPrix i są naprawdę wygodne (warto czytać opinie innych klientek).





 Spódnica Sweter Mango     Płaszcz Zaful    Torebka Ryłko     Botki Ponczo BonPrix    
Okulary Kodano



12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie płaszczyki! Miłego dnia Kochana! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna torebka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica to genialna sprawa. Podejmuje ten temat dcviews i bluzek do takich kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylowe i bardzo zmysłowe, nostalgicznie wracam do poprzedniego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka jest świetna, czerwony i niebieski akcent - bomba!! Gumkę na włosach i okulary dobralaś celowo?? ;)
    Dla mnie super look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się płaszczyk, ale całość do mnie nie przemawia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica, wiosną myślę że fantastycznie połączy się z żakietem z zoio oraz T-shirtem lub koszulą. Stawiam, że z pewnością będziesz w takiej stylizacji wyglądała jak milion dolarów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)