niedziela, 2 września 2018

Czerwona midi sukienka


Kochani!! Chyba byłam małym kłamczuchem, wspominając w poprzednim wpisie, że nie poluję na ulubione modele w sieciówkach. BonPrix jest dla mnie, obecnie, sklepem, w którym na wypatrzony model muszę czekać i czekać. Na tą sukienkę znowu trochę polowałam.
Zauroczył mnie w niej po pierwsze kolor, po drugie cudowny motyw ptaków na wietrze i oczywiście krój. Sukienka ma dosłownie same zalety - kolejnym plusem jest materiał, rewelacyjna wiskoza idealna na lato i jesień.
Do całości delikatnie i klasycznie, sandałki nude i kontrastująca, kobaltowa torebeczka.
A teraz uciekam na urlop i jadę do Pragi, do Czech. A Wy nie zapomnijcie wpadać na Instagram -> będzie relacja :)




 Sukienka BonPrix    Sandały CCC    Torebka Ochnik


9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta sukienka pasuje ci taka długość

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w takiej długości :) fajny akcent kolorystyczny w postaci torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszystkim pasują takie długości, ale ty wyglądasz w tej sukience świetnie:) Dodatkowo bardzo podoba mi się sukienka:)

    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieco i z klasą!
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka! ;) Kobieco i stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)