poniedziałek, 10 września 2018

ZOiO look - pierwsze kuloty


Zaczynamy nowy miesiąc a wraz z nim, ja chciałam Wam pokazać kilka wybranych przeze mnie produktów marki ZOiO
W dzisiejszym poście postawiłam na całkowitą nowość - dla mnie- od dzieciństwa nie nosiłam szerokich spodni. A od kilku sezonów, 'chodzą' za mną kuloty. Tutaj jestem już na dobrej drodze. Szerokie, lejące czarne spodnie, delikatnie opinające, z cudnymi zaszewkami i mega szerokimi nogawkami. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zauroczona. 
Przyznam Wam, że na ZOiO spędziłam naprawdę sporo czasu, mają świetne ceny i można znaleźć sporo perełek. Zestaw, który widzicie, delikatnie podkradłam modelce ze strony. Całość w 100 procentach mnie zauroczyła. Kuloty ZOiO w połączeniu z bieliźnianymi koszulkami będą się prezentowały jeszcze lepiej!
Jednak dzisiaj dobrałam do nich delikatne body w drobnekwiatuszki, również ze sklepu ZOiO. Będą pasowały do wszystkiego!! A szczególnie do jeansów czy spódnic. Jeśli chodzi o body, to już trzecie w mojej szafie i kolejne trafione. Bardzo podoba mi się w nich dekolt, jest delikatny, luźno ułożony, ale głęboki. 
Miałam pewne obawy przed ich wyborem ze względu na rozmiar, jednak musicie wybierać swój, który nosicie, a to, że są zapinane w kroku w żaden sposób nie przeszkadza – bardzo fajne jest to, że są właśnie tam zapinane, dzięki czemu są mega praktyczne.
Na palcu nowość- jechałam do Pragi właśnie z 'zakupową' myślą o Swarowskim, znalazłam tam idealny pierścionek na palec wskazujący, idealnie pasuje do delikatnego zaręczynowego.
Ja uciekam dalej sprzątając po powrocie z wyjazdu, a Was zostawiam z dzisiejszą stylizacją i koniecznie wpadnijcie na stronę ZOiO, bo wraz z marką mamy dla Was rabat 10% przy zakupach za minimum 100 zł, ważny do 31.10.18 -  tajemniczyogr18!!!






 Spodnie Body ZOiO    Sandały CCC    Torebka Ryłko    Bransoletka Apart    Pierścionek Swarowski



11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie modele spodni! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna torebka :) pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. taki krój spodni wygląda na tobie mega! powinnaś częściej takie nosić :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest genialna,do szpilek idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna stylizacja, bardzo fajnie wyglądasz w tych kulotach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne buty. :) Reszta stylizacji oczywiście też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te kuloty! świetnie w nich wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mogę przekonać się do tego typu spodni Niemniej jednak ty wyglądasz w nich świetnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)