piątek, 5 kwietnia 2019

Pudrowa sukienka między palmami




Kochani! Wróciłam do Was! Po tygodniu spędzonym na ciepłej i słonecznej Gran Canarii przychodzę z nowym postem. A w nim stylizacja, którą miałam na sobie podczas ostatniej kolacji na wyspie.
Post z pobytu już dla Was przygotowuję, ale dajcie mi chwilę czasu. Powroty są ciężkie, szczególnie jak od razu trzeba wrócić do szarej rzeczywistości :)
Sukienka, którą widzicie pochodzi ze sklepu Elegrina. Widzieliście ją już w jednej zimowej stylizacji - znajdziecie ją tutaj- a tym razem w pełnej swojej okazałości. Sukienka naprawdę jest strzałem w dziesiątkę. Lekka, przewiewna, a z odpowiednimi dodatkami nawet elegancka, wprost idealna na letnią kolację w restauracyjce przy oceanie.
Dobrałam do niej jednak minimalistyczne sandały z ozdobnymi perłami i dobrze już Wam znaną przeźroczystą torbę z ZARA.
Jak Wam się podoba letnia, dosyć prosta stylizacja? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)





 Sukienka Elegrina    Sandały CCC    Torebka ZARA 


11 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja w pięknej scenerii, aż mi się ciepło zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna sukienka i cudowne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zachwycająca jest ta stylizacja no i te palmy w tle <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a my byliśmy w tym samym czasie po sąsiedzku na Teneryfie:) Bardzo ładnie wyglądasz. I zgadzam się - powroty są ciężkie i najchętniej wróciłabym na Wyspy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO super! I jak wrażenia po Teneryfie?? :)
      Ciepłe słoneczko i możliwość wyjścia w 'klapeczkach' robi swoje :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wyjazd Ci służył! :)
    Gran Canaria - brzmi i wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sceneria do tego pastelowego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka cudowna ta sukienka! idealna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest mega a to miejsce bajeczne :) Aż chce mi się wakacji :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje ta sukienka. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)