niedziela, 24 marca 2019

Płaszcz w pepitkę wiosną


Cześć Kochani!Pogoda Nas ostatnio rozpieszcza! Dlatego ja już wyjęłam moje różowe botki! :)
Dzisiejsza stylizacja, to jedno z moich ulubionych połączeń, czyli jeansy z dziurami i przetarciami w towarzystwie sweterka. Granatowy, który widzicie w tym look-u podebrałam z męskiego działu Massimo Dutti. Jest naprawdę świetną alternatywą dla koszul do prostych, codziennych stylizacji. Aby ożywić cały zestaw zdecydowałam się na dobranie wspomnianych już różowych botków i długi płaszcz z frędzlami od SheIn. Narzutka idealnie pasuje do wiosennych stylizacji!
Zostawiam Was z dzisiejszym zestawem, a ja uciekam kończyć się pakować! Śledźcie mój instagram, a wszystkiego się dowiecie :)






 Jeans H&M    Sweterek Massimo Dutti    Narzutka SheIn    Torebka Mango    Botki Zalando 


13 komentarzy:

  1. Super wykończenie ma ten płaszcz :) a buty w tym kolorze to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te botki mają moooOoooccc !!
    Genialne są <3 ale widziałam w poprzednim poście, że masz także płaszcz w takim kolorze - cudowny <3

    Czasem właśnie takie buty wystarczą, by zrobić całą stylizację - one zrobiły taką robotę, że nic tu więcej nie trzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten płaszcz w pepitkę :) SUPER look kochanie:*

    Buziaki:*
    Nowy Post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna oryginalna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing with your outfit. Keep on posting and thank you for sharing with your ideas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ale nie moja długość

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)