piątek, 15 marca 2019

#584



Hejka Kochani! Nadal czekamy na wiosnę! A dzisiejsza stylizacja nadal zawiera ciepły biały golf i milusie futerko.
Dzisiejszy look to mój kolejny przykład stylizacji na szybko. Wyjście ze znajomymi zaplanowane w ostatniej chwili? Narzucam na siebie to co mam pod ręką. Wybrałam czarne, lejące spodnie z koronkowym lampasem, upolowane na BonPrix. Do tego wybrałam ciepły i dosyć uniwersalny biały golf od SheIn. A pozostając przy SheIn, moje ukochane futerko nadal znajdzie na stronie sklepu.
Żeby cały zestaw wyglądał właśnie bardziej 'wyjściowo' dobrałam do całości czółenka na słupku.
Co sądzicie o takim look-u na spotkanie ze znajomymi?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)



 Spodnie BonPrix    Golf Futerko SheIn    Buty Mohito    Torebka Venezia 


12 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj istna wiosna, 18 stopni aaaaaa <3

    Kurczę, ależ mi się podoba Twój zestaw kochana <3
    Generalnie nie przepadam za panterką, ale u Ciebie absolutnie nie wygląda ona kiczowato, czy infantylnie, jak u niektorych dziewczyn, więc skardłaś od razu moje serducho <3

    Genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to zestawienie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym futerku, boskie jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten płaszczyk w cętki skradł moje serducho :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne futerko! Jak zawsze wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. You look absolutely stunning in this leopard coat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11 maja, 2019

    Podoba mi się. Ładne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja :) Do tego fajne szpilki https://www.eobuwie.com.pl/szpilki-oleksy-670-320-czarne-lico.html i można iść na miasto ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)