środa, 20 marca 2019

Pierwsze wiosenne obuwie sportowe


Hejka hejka!Która z Was już pochowała ciepłe, zimowe swetry czy kurtki, kozaki i ciężkie trapery?? Ja dałam wielki kredyt zaufania słońcu i przede wszystkim temu, że dzisiaj mamy już pierwszy, kalendarzowy dzień wiosny! :) Puchowe kurtki i pierwsze swetry już u mnie poprane i pochowane do szafy. Coraz więcej pojawia się u mnie na pierwszych półkach lżejszych ciuchów.
A dzisiejsza stylizacja, to klasyczna czerń w połączeniu z mocnym akcentem kolorystycznym. Po raz kolejny pokusiłam się o apaszkę we włosach, jak Wam się podoba ten trend? Dajcie koniecznie znać w komentarzach.
Różowy, wełniany płaszcz, to mój wielki łup na zeszłorocznej wyprzedaży. Dobrałam do niego moją już wiosenną nowość - białe buty sportowe od Gemre. Przyznam się Wam, że dawno nie miałam takich czysto białych 'adidasków'. Oczywiście, moja ukochana panterka nie opuszcza mnie nawet w butach na nowy sezon.
Zostawcie w komentarzach info jak u Was wygląda przestawienie szafy z zimowej na letnią :)




Jeansy Massimo Dutti    Koszula KingeFashion    Płaszcz Reserved    Torebka Ochnik    
Buty Gemre



25 komentarzy:

  1. U mnie też adidasy zwiastują wiosnę. :D

    Piękna stylizacja, naprawdę mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz i świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the pink coat. You look fantastic!!!!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych butach <3

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja! Masz świetny gust! Obserwuję i pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super!! Ten kolor płaszczyka mega ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylówka, płaszcz jest mocnym akcentem :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie schowałam zimowej kurtki a może się przyda:) za to też zaczęłam wyciągać z szafy lżejsze ciuszki. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, byty są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor płaszcza jest bajeczny, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja. Chociaż fanką białych butów nie jestem, to ten płaszcz bym ci chętnie podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym się nie odważyła na taki kolor :) A Ty wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknny kolor płaszcza. Hit sezonu

    😍
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nuty super, choć mnie najbardziej spodobały się płaszczyk i opaska. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jest ta fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty boskie, a tymi kolorami przywołujesz cudowną pogodę :)


    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty bardzo mi się podobają, aby znaleźć podobne warto zajrzeć na stronę bestbuty.sklep.pl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Eleganckie półbuty, buty wizytowe, wygodne mokasyny, praktyczne sneakersy czy trzewiki, a także stylowe sandały – skompletuj razem z Domeno obuwniczą garderobę! Wszystkie dostępne buty wykonane zostały z wysokojakościowej i przewiewnej skóry, co gwarantuje najwyższy komfort i wygodę noszenia. Zapraszamy na udane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda z nas wie, jak ważny jest odpowiedni wybór obuwia. Buty powinny być przede wszystkim wygodne i dopasowane do stopy, ale także stylowe. Na stronie sklepu internetowego bioeco-shoes.com znajdziesz wiele modnych wzorów oraz kolorów obuwia. Jeżeli poszukujesz klasycznych trampek lub białych półbutów do codziennej stylizacji, to u nas z pewnością znajdziesz odpowiedni model dla siebie. Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  19. No jasne, dobór obuwia jest bardzo ważny. Musi być nie tyle modnie, ile wygodnie i komfortowo. Jeśli chodzi o mnie, stawiam na polskie buty, głównie na nieco wyższej podeszwie, bo jestem dość niska. Ten model, który pokazałaś to coś, co zdecydowanie pasowałoby do moich stylówek. Na pewno sprawdzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli ktoś szuka takich podobnych butów, ale na szerszą stopę, to znam sklep z eleganckim i sportowym obuwiem. Buty na tej stronie są specjalnie dla pań z szeroką stopą, są też oczywiście wygodne i każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Botki to wszechstronny i modny rodzaj obuwia, który pasuje do wielu stylizacji. Dostępne są w różnych fasonach i kolorach, stanowiąc idealny wybór na różne pory roku i okazje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor tego płaszcza jest niesamowity! Pięknie sie prezentuje. Spodobał mi się, też akcent panterki na butach, jest delikatny i subtelny. Cała Twoja stylizacja wyszła naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)