czwartek, 19 września 2019

Koszula w grochy


 Lecimy z tematem groszek! Czyż nie są urocze. U mnie ostatnio pojawiło się sporo rzeczy właśnie w ten wzór. Koszula z dzisiejszej stylizacji to niekwestionowany łup z KiK. Cudownie przewiewna i te szerokie rękawy! Mnie urzekła od razu. Dobrałam do niej najnowsze jeansy, czyli model z rozporkami na dole od BonPrix. Powiedzcie mi koniecznie czy zmieniliście trochę opinię na ich temat? Po głosowaniu na InstaStory byliście zdecydowanie na nie, dlatego dajcie koniecznie znać w komentarzach :) A dodatki to model satynowych sandałek od Gemre, które dopełniają całość :)





Koszula KiK    Jeansy BonPrix    Sandały Gemre    Torebka Ochnik 

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się, super jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki są tak piękne, że aż trudno oderwać od nich wzrok! :D
    Ślicznie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję pięknie! Ciesze się, że sandałki Ci się podobają ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Ta koszula jest cudna :) Mam ją również, wiosną pojawił się wpis z jej udziałem. Też zestawiłam ją z jeansami w jasnej tonacji. U Ciebie świetnie sie prezentuje :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ta koszula jest świetna i praktycznie do wszystkiego pasuje :)
      Buziaki :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)