niedziela, 1 września 2019

Wizaż sklep - eyeliner




Cześć dziewczyny! Dawno na blogu nie było nic związanego z makijażem! Śledząc mój instagram czy fan page możecie często zobaczyć to czego używam do codziennego make-up-u.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowy eyeliner, który dopiero co pojawił się w mojej kosmetyczce. Z tymi kosmetykami mam zawsze pod górkę, przetestowałam wiele kredek czy linerów, każdy, ale to każdy odbija mi się na górnej powiece. Przez to, że moje powieki są opadające, kreska z linii przy rzęsach, pojawia się również na górze.
Dzięki ofercie internetowego sklepu Wizaż miałam możliwość przetestowania produktu marki GOSH i powiem Wam, że pozytywnie mnie zaskoczył. Kreska zrobiona na oku trzymała się podczas całych 8h pracy i co najważniejsze, nie odbiła się na górze. Efekt wprost niemożliwy do osiągnięcia stał się wykonalny.
Giant Pro Double Eye Liner posiada dwie różne końcówki. Z jednej strony znajduje się kredka, a z drugiej liner, zakończony bardzo precyzyjnie, przez co ułatwia przeciąganie całej kreski.
Zerknijcie dziewczyny na stronę, a na pewno znajdziecie coś dla siebie.







1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)