niedziela, 15 grudnia 2019

Koronkowe body & gruby sweter


 Hej Wszystkim! Kochani jak przygotowania do świąt? Wiecie, że do Wigilii zostało już tylko 9 dni? Ale ten czas niesamowicie szybko płynie. Dla mnie święta, czas około świąteczny to trochę uprzywilejowany czas. To czas magii, magi i czarodziejstwa ;) (jeśli ktoś jest fanem Harry-ego Potter-a, tak jak ja). Dajcie koniecznie znać czy też jesteście tego zdania :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać stylizację, która idealnie pasuje właśnie na grudniowe wieczory, idealny look na zimowe spotkanie ze znajomymi, ale i nie tylko. Delikatne body z kontrastującą koronką w zestawieniu z ciepłym, wełnianym swetrem od Bonprix- uwielbiam takie połączenia. Do tej stylizacji wykorzystałam dosyć fantazyjne rajstopy od Gabriella. Model Emma dostaniecie jeszcze w dwóch innych kolorach. Do całości stylizacji wybrałam beżowe, lakierowane szpilki od Gemre. Co sądzicie o takim połączeniu? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)







 Body ZARA    Kardigan Bonprix    Spódnica Mango    Rajstopy Gabriella    Buty Gemre


15 komentarzy:

  1. Bardzo zmysłowe jak to koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, klimatyczne zdjęcia, wyglądasz uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny klimat zdjęć i body świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zdjęcia się podobają :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Jejku, jakie przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co rzuca się w oczy po wejściu na blog...koronkowe body, zmysłowe zdjęcie. Oko na chwilę stanęło w miejscu. Piękne ujęcie, super wyszłaś! Pozostałe ubrania również piękne, ale koronka to koronka..robi swoje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Ciesze się, że zdjęcia się podobają ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Koronkowe body i gruby sweter- super, ale kolor tej spódnicy jeden wielki sztos! :D Piękna zdjecia. Jest taki jeden fotograf, który mega potrafi wykorzystać światełka. Nawet nie wiem, jak nazwać tę technikę, ale od razu wyobraziłam sobie te zdjęcia wykonane jego techniką. Ten fotograf to; Brandon Woelfel. Obczaj koneicznie! Zostaję na dłużej:>

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam na mój kanał! W końcu się odważyłam. Postaram się, aby zarówno wykonanie, jak i samo nagranie były lepsze. Za każdą subskrypcję i łapkę z całego serduszka dziękuję <3 To wiele dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeden wielki sztos*
      Piękne zdjecia*

      Wybacz, nie wiem co się ze mną dziś dzieje :D

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia! Plisowana spódnica ma świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie już jakiś czas zawitał świąteczny klimat :) Pięknie wyglądasz. :*:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolorystyka. Bardzo lubię żółty kolor.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)