poniedziałek, 9 grudnia 2019

Gruby płaszcz miś & śniegowce



Hej Kochani! Ale dawno mnie nie było! Wiecie, że ostatni look był ponad 2 tygodnie temu! Chyba jedna z dłuższych przerw jakie były na blogu. Już wróciłam i stylizacje będą na bieżąco, a trochę ich jest, uwierzcie mi. Kto obserwuje mnie na instagramie wie, że miesiąc spędziłam w Warszawie, co całkowicie opóźniło robienie zdjęć na bloga. Nowości, które mam Wam do pokazania są naprawdę fenomenalne i trochę ich jest. Ty razem pokaże Wam trochę kosmetyków.
Ale przejdźmy już do stylizacji. Kto widział film z paczką od Gabriella? Jeśli jeszcze nie widzieliście, szybko wpadajcie na mój Instagram, a tam na kanale IGTV znajdziecie cały unboxing. Jedna, cudowna para pojawia się właśnie w tej stylizacji. Grubsze rajstopy, model Nelly, z 'ciapkami' 3D. Od momentu gdy zrobiło się zimno stały się jedną z moich ulubionych par rajstop, sami zobaczcie pasują do wszystkiego.
Razem z pierwszym powiewem mrozu, moje stylizacje od razu się zmieniły. Oprócz ciepłych rajstop na codzienne salony weszły swetry i ciepłe, grube płaszcze! Sweterek z dzisiejszej stylizacji to cudowny model od Moniq. Wiecie jaki jest mięciutki? Ideał, do kompletu dzianinowa spódniczka z ZARA i całość otulona ciepłym, wielkim płaszczem misiem od SheIn!
Nie zapominajmy o butach, bo one grają tutaj jedną z głównych ról. Pierwsze moje śniegowce, w pełnym tego słowa znaczeniu. Są naprawdę rewelacyjne, miękkie i wygodne! Znajdziecie je oczywiście na Gemre!


ps. Kochani pamiętajcie o rabacie do Gabriella 20%, kod: Secretgarden 
SheIn 15% od wartości koszyka $60, kod: Q4taje15




Sweter Moniq    Spódnica ZARA    Płaszcz SheIn    Buty Gemre    Rajstopy Gabriella

8 komentarzy:

  1. Nie jestem fanka sniegowcow, ale uwielbiam misie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musi być cieplutko w tym misiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest naprawdę przyjemny i cieplutki :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Ten płaszcz musi byc mega cieplutki. Idealny dla takiego zmarźlaka jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak należy do tych cieplejszych ;) Czyli tak jak dla mnie ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przytulna, zimowa stylizacja. Ten karmelowy misiak i śniegowce wyjątkowo fajnie ze sobą współgrają. W końcu coś na naszą zimną zimę, a nie na temperaturę +10, jak czasami widzę na blogach modowych. Sama teraz szukam podobnych śniegowców, właśnie z takim futerkiem na górze. Mam parę upatrzonych modeli, ale będę wdzięczna za info - czy takie futerko mocno traci na fakturze i bardzo się ubija podczas chodzenia? Czy pozostaje estetyczne i takie "puszyste" przez cały czas? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)