niedziela, 24 listopada 2019

Czarny look & róż



Kochani! Witam się z Wami już pod koniec listopada, wiecie, że do wigilii został już równy miesiąc? Też macie tak jak ja, że nawet nie wiecie kiedy ten czas minął? Mi cała jesień minęła w chwilę, ale i tak mam wrażenie, że poprzednia zima i święta dopiero się skończył. Nie zmienia to jednak faktu, że na koniec roku czekam z niecierpliwością.
Dzisiejsza stylizacja to ponowna odsłona czerni (czerni w moim wydaniu) z kontrastującym dodatkiem. Ty razem jest to mój cudowny róż, z którego nigdy nie wyrosłam, a jak to jest z Wami? 
Zdecydowałam się na zestawienie, dużej, obszernej bluzy z lekką i delikatną spódniczką z koronki. Do tego masywne workery od Gemre i delikatny, dziewczęcy płaszcz w przepięknym odcieniu fuksji i jedna z moich ulubionych torebek, a na włosach delikatna opaska z perełkami!
Jak śledzicie mnie od dawna wiecie, że zawsze wystrzegam się czerni, to jest totalnie kolor nie dla mnie. Ostatnio stwierdziłam, że wyjdę do niego z białą flagą, ale nigdy nie zostawię go 'samego'. Dlatego próbuję swoich 'czarnych' stylizacji w parze z innymi, kontrastującymi i rozweselającymi kolorami. 
A jaki Wy macie stosunek do czerni? Dajcie koniecznie znać w komentarzu :) 
Fot. Kinga Wolak 

ps. Pamiętacie o rabatach??? 
Gabriella - 20% - Secretgarden
ZAZA Style - 5% - aleksandrasiara5



 Bluza Calvin Klein    Spódnica Mango    Płaszcz Reserved    Torebka Aldo    Botki Gemre


32 komentarze:

  1. Kolor płaszcza nieziemski i cudownie dopełnia cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny kolor płaszcza! Taki energetyczny :) Z miłą chęcią nosiłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca stylizacja! Połączenie czerni z różem wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz odlotowo. Muszę sobie sprawić taką spódniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look a róż bardzo ożywia całość

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie potrafilam kompletowac bluzy ze spudniczkami i chyba sie nie naucze. U kogos bardzo mi sie to podoba, takze stylowka na 6+ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana spróbuj, ja uwielbiam to połączenie :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Przepiękny płaszcz, bardzo lubię takie żywe kolory, szczególnie w kontraście z czarnym lub białym kolorem. Na pewno będzie się wyróżniał w tłumie wśród czarnych i beżowych płaszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie kolory! Super pozytywnie wpływają na samopoczucie :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Ale piękny płaszczyk:*
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Placzyk jest piękny. Ma niesamowity kolor :) ja tez nie wiem kiedy ten czas zleciał a ten miesiąc do świat zleci i błyskawicznym tempie :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj leci leci :) Oby do końca roku :)
      Ciesze się, że płaszczyk Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  10. Generalnie za czernią nie przepadam, raczej nigdy jej nie lubiłam, ale z takim mega kontrastującym dodatkiem, to już zupełnie inna sprawa- genialnie ją przełamuje i prezentuje się :)

    Swoją drogą przepiękny masz ten płaszczyk ajćććććć - zachwycam się <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za czernią, naprawdę musi coś wpaść w oko :) Ciesze się, że zestaw Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  11. Przepiękna stylizacja, a ten płaszcz to po prostu hit. Brakuje mi tylko jakiejś biżuterii, na pewno ładnie wyglądały by wiszące kolczyki w srebrnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że look się podoba ;)
      Ja niestety nie mam, nie noszę kolczyków :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  12. Ten róż jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny odcień płaszcza; wprowadza wiele pozytywnych odczuć w tą pochmurną i szarą aurę! Z chęcią widziałabym taki w swojej szafie.
    Pozdrawiam serdecznie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szukaj na wyprzedażach :) Ja tak swój upolowałam :)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Znakomity look, jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, na pewno wyróżnia się na ulicach dzięki temu płaszczowi. Podobny ostatnio widziałam w magazynie dla kobiet, w dziale najnowsze trendy. Sama chciałabym sobie taki kupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszcz 😍😍😍😍
    zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz jest świetny! Ostatnio myślałam o jakimś kolorowym płaczu, bo wkoło tylko czerń. A i człowiek lepiej widoczny jest podczas zmroku w takim różu. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten płaszczyk. bardzo modny

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie wyglądają razem te dwa kontrastowe kolory.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)