niedziela, 10 listopada 2019

Narzutka z łączonych materiałów


Hejka Kochani! Jak Wasze samopoczucia? Wiedząc, że już prawie połowa listopada i do świąt coraz bliżej? Widzieliście już te wszystkie ozdoby i akcesoria świąteczne w sklepach? Mnie od razu wprawiły w lepszy nastrój!
Lubicie odzież ze sztucznego futerka, albo tak jak u mnie dzisiaj z połączenia materiałów? Ja przyznam, że bardzo lubię. Ten żakiet/ narzutka zaczarowała mnie od razu, tak jak Wam też wspominałam podczas unboxing-u paczki z SheIn. Jednak jak przyszło co do połączenia jej w ciekawy zestaw.... miałam wielką zagwozdkę. Na początku połączenie z grubym golfem średnio mi się podobało, ale efekt końcowy zrobił na mnie wrażenie i powiem Wam, że nie wyobrażam sobie innego zestawienia. Chociaż w zestawie z klasyczną koszulą i jeansami z wysokim stanem również prezentuje się świetnie. Dobrałam do tego look-u skórzane spodnie i długie kozaki na słupku! A narzutkę znajdzie na stronie SheIn i możecie ją kupić z rabatem 15% wpisując kod: Q4taje15.   

fot. Kinga Wolak 




  Narzutka SheIn    Golf Spodnie No Name    Kozaki NewLook (Zalando)



24 komentarze:

  1. Przyznam, że ciekawie wygląda taka narzutka z łączonych, całkiem różnych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zawsze coś innego, a można ją ciekawie zestawić :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wygląda taki łączony materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAdne brązy podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutkę z kapeluszem świetnie razem zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorki, ciekawy zestaw, szczególnie te kozaki są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, ciesze się, że Ci się podobają ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Wyglądasz pięknie, elegancko i kobieco, ale jakoś sztuczne futro do Ciebie nie pasuje. Raczej pasuje naturalne futro, jest bardziej luksusowe, eleganckie i oczywiście cieplejsze.
    Poza tym sztuczne futra to produkty ropopochodne, przyczyniają sie do zanieczyszczania środowiska, stanowią zagrożenie ekologiczne. Unikaj wszystkiego co "eko", bo to są tanie zamienniki dla biedoty i oszołomów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Jednak jestem zwolenniczką sztucznego futra, nie mogłabym założyć skóry martwego zwierzaczka na siebie. Oczywiście każdy ma swoje zdanie, może je wyrażać.
      Moje względem sztucznych futer jest całkowicie inne niż Twoje.
      Zapraszam do odwiedzin,
      Buziaki ;*

      Usuń
    2. A jak z wędlinami, mięsem, torebkami ze skór, galanterią skórzaną, kosmetykami z użyciem komponentów pochodzenia zwierzęcego? Jestes wegetarianką/weganką? jeśli tak, wiesz o tym że poważnie szkodzisz swojemu zdrowiu, bo w naszej szerokości geograficznej nie masz szans na zaspokojenie potrzeb (kobiecego) organizmu zamiennikami produktów pochodzenia zwierzęcego? Czy uważasz, że warto sie poświęcac dla ideologii lansowanej przez neoliberalno-lewackie środowiska celebrytów, którzy kłamią zawodowo?

      Usuń
  7. Kurteczka fantastycznie się prezentuje. Stworzyłaś fajną stalówkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta narzutka i kozaki. :) Świetna stylóweczka, idealna na jesień. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna stylóweczka, totalnie w moim guście! <3

    Sceneria zdjęć idealnie komponuje się z Twoim zestawem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sceneria tutaj odgrywa świetną rolę ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Narzutka wow! Ogólnie zestaw świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowa narzutka. Wygląda świetnie w połączeniu z pozostałymi elementami garderoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciesze się, że look Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  12. Ale fajny zestaw, kapelusz dodaje świetnego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolorystyka, a najbardziej ten płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że płaszczyk Ci się podoba, ja musiałam go przełknąć, żeby pokochać ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szałowa narzutka! Bardzo mi się podoba. Jako uzupełnienie stylizacji widziałabym nieco inną torebkę, chociażby jedną z takich, które oferuje ten sklep z galanterią skórzaną https://www.franczesko.pl/. Polski producent i rozpoznawalna w kraju marka damskich torebek i kosmetyczek Galskór zaprasza na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezentuje się ta narzutka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)