niedziela, 3 listopada 2019

Tweed-owa spódnica midi & kowbojki


Cześć Wszystkim! Ależ się cieszę Kochani, że ostatnie stylizacje tak Wam się podobają. Nie chcę nic mówić, ale chyba zdjęcia robią robotę ;) Tutaj oczywiście nie zapominajcie zerknąć na profil Kingi, która wykonuje takie cudowne fotki, ale i nie tylko.
A dzisiejsza stylizacja, to coś bardziej eleganckiego, biznesowego, przełamane kolorem torebki i niebanalnym modelem butów. Zestaw spódnica i golf to SheIn, a górę powinniście pamiętać z poprzedniego roku. Spódnica natomiast to była taka trochę 'trudna miłość'. Długo się nad nią zastanawiałam, zachęcił mnie materiał, wyższy stan i te złote guziki, ale długość. Tutaj długo się zastanawiałam... Jednak jak przyszła wszystkie wątpliwości zniknęły. Cudowna długość na podszewce i do tego miła w dotyku :) Czego chcieć więcej.
Tak jak wspomniałam wcześniej, spokojną i stonowaną klasycznymi kolorami całość ożywiłam dodatkami, kobaltowy kuferek znacie już bardzo dobrze, ale model czarnych kowbojek jest totalną nowością :) Powiem Wam, że uwielbiam te buty, ciepłe, wygodne i do tego świetnie wyglądają. Pasują do każdej stylizacji i zawsze prezentują się zachęcająco. Botki pochodzą z Gemre, wpadajcie szybko na stronę sklepu i szukajcie modelu dla siebie!
Dajcie koniecznie znać co Wy sądzicie o takim zestawieniu :)

*Robiąc zakupy na SheIn pamiętajcie o kodzie rabatowym: Q4taje15, który obniży wartość waszych zakupów o 15%. Ważny do 1 grudnia, obejmuje zakupy od $60. 





Spódnica Sweter SheIn    Botki Gemre    Torebka Ryłko    Kurtka Denley  


24 komentarze:

  1. Kobieco i stylowo, pięknie Kochana :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja. Bardzo podoba mi się opaska na uszy, coś oryginalnego i bardziej pomysłowego niż zwykła czapka. Kolorystyka czarno-biała również trafia w mój gust. Klasycznie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Ciesze się, że opaska Ci się podoba, pierwszy raz skusiłam się na takie nakrycie głowy ;) Polecam ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Mega podoba mi się struktura tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie na moja figurę. Ale bardzo ładna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój styl, sama ubieram się podobnie. Biały golf jest fenomenalny. Jedynym minusem takich ubrań jest to, że trzeba kupić cielisty stanik. Czasem nawet biały potrafi przebijać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ciesze się, że stylizacja Ci się podoba ;)
      Ja zawsze noszę czarny, przetestuj ten patent ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Bardzo udana stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta stylizacja <3!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tę stylizację! Jest całkiem elegancka, ale fajnie przełamana tą niebieską torebką, która dodaje całości charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo! Cieszę się, że stylizacja Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, a stylizacja bardzo mi się podoba. Na jesień idealna :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylish! I love the skirt with this cozy sweater.
    I just followed your lovely blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa spódniczka. Zestaw na 5 z plusem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica w połączeniu z grubym swetrem prezentuje się wspaniale. Cała stylizacja to strzał w dziesiątkę. Oby tak dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja skradła moje serce!! <3 Torebka idealnie ożywia całość i dodaje charakteru. :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter ma cudowną strukturę, mam podobny:) mega ciepły jest:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)