środa, 1 stycznia 2020

01.01.2020


Cześć Kochani!!! Właśnie rozpoczęliśmy nowy 2020 rok! Jak Wasze zabawy sylwestrowe? Żyjecie, głowy bolą? ;)
Zaczynamy nowy rok nową stylizacją, która idealnie pasuje do aktualnej zimy, chociaż w górach, na południu już pojawił się śnieg i to nie mały. Czekam aż do Nas zawita biały puch.
A dzisiejszy look to idealna stylówka do miasta, na wyjście ze znajomymi. Długi, szary płaszcz znalazłam na Bonprix i powiem Wam, że zakochałam się w nim od razu. Jak przyszedł obawiałam się długości, jednak powiem Wam, że świetnie się go nosi. Ale to najdłuższy płaszcz jaki miałam i mam, jedyną wadą może być to, że szybko się gniecie ;) Płaszcz dostaniecie jeszcze w innych kolorach. Dobrałam do niego biały, ulubiony golf i spódnicę midi z ekoskóry z SheIn. Co sądzicie o 'skórzanych' modelach spódnic czy sukienek? Do całości dobrałam przedłużone botki od Gemre. Botki już trochę mam i przyznam, że są moimi ulubionymi, ciągle w nich chodzę. Delikatnie ocieplane i na małym obcasie, pasują mi praktycznie do wszystkiego.

ps. Robiąc zakupy na SheIn pamiętajcie o kodzie rabatowym: Q1taje - rabat 15% przy zakupach od $60.

fot. Kinga Wolak



 Płaszcz Bonprix    Spódnica Golf SheIn    Kapelusz ZARA    Botki Gemre    Torebka Venezia




22 komentarze:

  1. Tutaj spódnica gra pierwsze skrzypce *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ciesze się, że look się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Oj tak, zgadzam się wyżej z Łukaszem, spódnica gra pierwsze skrzypce. Płaszczyk również bardzo ładny. Ogólnie look ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, spódnica ma świetny kolor i fajnie wyglada w połączeniu z tym swetrem. Pozdrawiam i życzę dużo radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te buty! Sama mam w planach zakup takich botków, baardzo mi się podobają:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego bardzo wygodne, obcas idealny do codziennego 'latania; :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  5. Piękny jest ten golf :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Ciesze się, że Ci się podoba :)
      Mam nadzieję, że przyszłe stylizacje również będą Ci się podobały - witam na pokładzie :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Olu, wyglądasz wspaniale! Fantastycznie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia i cała stylizacja przepiękna! Spódnica skradła moje serduszko krojem i kolorem! :) Wszystkiego naj w 2020!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja przepiękna, ale ja zakochałam się w płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba, super się go nosi :) Zerknij na Bonprix :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  9. wyglądasz pięknie! wszystkiego dobrego w nowym roku :) pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja :) nie jestem fanką takich spódnic ale buty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica!!! Osobiście lubię, mam w szafie chyba z 4 'skórzane' spódnice i jedną sukienkę. ;) Stylizacja super. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ciekawy look, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka z golfem to fajne połączenie, muszę zacząć tak nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny styl. Z tym kapeluszem bardzo Ci do twarzy. Lubię takie właśnie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolorystyka i te dodatki. Ten granat akcentuje mocno tą stylizację. Czasami mały detal, a potrafi dodać prawdziwego smaczku. Twoją stylizację oceniamy bardzo wysoko. Widać, że lubisz ryzykować z modą i wychodzi Ci to świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)