poniedziałek, 13 stycznia 2020

Śniegowce & futerko



Cześć Kochani! Połowa stycznia już prawie za Nami, ale ten czas leci, prawda? Czas leci, a śniegu w Radomiu jak nie było tak nie ma.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną odsłonę stylizacji ze śniegowcami od Gemre w roli głównej. Tutaj zdecydowałam się na jedno z moich ulubionych połączeń, czyli delikatna, koronkowa spódniczka w zestawieniu z grubym, obszernym swetrem. Lubicie takie zestawy?
Do tego moje ukochane futerko, ciepła czapka i można lecieć na miasto! A rajstopki to jeden z moich ulubionych modeli od Gabriella- ciepłe, grubsze, ale z fantazyjnymi oczkami :)
Dajcie koniecznie znać czy lubicie takie połączenia :) Buziaki :*






 Sweter SheIn    Spódniczka Mango    Futerko Orsay    Śniegowce Gemre    Torebka Parfois



14 komentarzy:

  1. Świetnie dobrane ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny futrzak i musi być ciepły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Tak, jest cieplutki i mega wygodny :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Fajne! muszą być cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten futrzak jest mega :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że futrzak Ci się podoba ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  5. pięknie wyglądasz w takim wydaniu <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak cudnie, wyjątkowo! :) Piękne masz buciki, wyglądają na bardzo wygodne i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny płaszczyk. Idealny kolor. Cała stylizacja bardzo mi się podoba. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super cieplutka stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się subtelny dodatek biżuterii. Ja mam sporo pierścionków i często je zmieniam. Kupuję je w hurtowni biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniegowce na pewno są cieplutkie, a takie właśnie buty lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja na chłodniejsze dni. Bardzo modna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)