wtorek, 7 kwietnia 2020

Kwarantanna dzień 23




Cześć Kochani! Dzisiaj post trochę nietypowy. Chciałam dzisiaj opowiedzieć Wam trochę o tym jak wygląda moja kwarantanna pod względem treningów czy zmianach w diecie. Jeśli obserwujesz mnie od dłuższego czasu to wiecie, że jeszcze przed w moich codziennych 'obowiązkach' pojawił się trening. Regularne odwiedziny siłowni, a oprócz tego zmiany w codziennej diecie.
Przyzwyczajenie, które zdążyłam u siebie wyrobić jeśli chodzi o regularne chodzenie na siłownie zostało zaburzone, jednak chęć i zapał do ćwiczeń został. Dlatego sięgnęłam po aplikację i ćwiczę razem z nią. Codzienny trening rozpisany, co bardzo ułatwia mi sprawę. Oprócz tego dodaję coś od siebie, co już wykorzystałam podczas treningu wprowadzającego na siłowni. Oczywiście wszystko w domu i nie zapominam o nawodnieniu!
Ćwiczenia najlepiej wykonuje mi się w getrach, a Wam? Ja swoje upolowałam na Bonprix! Naprawdę są świetne, idealnie układają się na sylwetce, a także biustonosz sportowy! Który dla mnie jest niezastąpiony. Oprócz tego fajną opcją jest przewiewny dresik od SheIn. Idealny do biegania, już nie mogę się doczekać, kiedy wyskoczę w nim na poranny jogging.
Jednak regularne ćwiczenia to nie wszystko, co zdążyłam wprowadzić. Zmiany w diecie i nawykach, co jest bardzo ważne. Wprowadziłam szklankę wody, codziennie rano, moje ukochane śniadanie z jogurta naturalnego + płatki owsiane+ świeże owoce, stało się codzienną przyjemnością. Do tego, na śniadanie coraz częściej zaczęły pojawiać się jajka, a najlepiej jajka z warzywami. Warzywa, to właśnie tutaj zaszła spora zmiana, stały się nieodłącznym elementem mojego każdego posiłku (no, może prawie każdego). Oczywiście to nie jest tak, że przestałam jeść pizze czy słodzić herbatę. Zmiany wprowadziłam, lecz jeszcze dużo przede mną, wszystko robię stopniowo, żeby organizm mógł się spokojnie przestawić.
Kochani, dajcie znać jak to jest z Wami, czy trenujecie w domu podczas kwarantanny? ;)






22 komentarze:

  1. Cześć! Ja również jakoś od 3 miesięcy trenuję. Od czasu kwarantanny robię to jednak regularnie. Wprowadziłam również posiłki co 3godziny+ 2l wody dziennie. Czuuję się świetnie- a to przecież najważniejsze! :-)
    Leginsy super!
    Pozdrawiam:)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super! Dokładnie to jest najważniejsze, jak my się czujemy!
      Ja również wprowadziłam wodę do codziennego menu, jednak jako fanka ciepłych napoi- herbaty i kawy, nie mogłam ich odpuścić, jednak wyrzuciłam z diety napoje gazowane i różnego rodzaju napoje ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
    2. Też nie potrafię zrezygnować z kawy. Co do napoi; mam tak samo, jak Ty ! :D

      Usuń
  2. Kwarantanna to idealny czas na domowy fitness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chociaż u mnie ciężko z motywacją, ale się nie poddaję;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Ja niestety podczas kwarantanny się opuściłam i musze w końcu się wziąć do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You keep delivering amazing content & insights. Please keep it up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spędzanie czasu w domu w tej sytuacji nie musi być wcale takie straszne. Warto poświęcić ten moment na to co lubimy robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. I always love your content and find it well worth the read, keep it up!

    OdpowiedzUsuń
  7. Your stuff is so good. Appreciate you!

    OdpowiedzUsuń
  8. No-doubt, the best blog I've came across today!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey, your content is amazing!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Your posts are just too awesome, keep it up!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwarantanna wcale nie musi oznaczać nudy. Bardzo ładny wpis

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet podczas domowej kwarantanny można wyglądać modnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwarantanna wcale nie musi być nudna. Piękne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Na kwarantannie nie trzeba się nudzić. Trzeba tylko wiedzieć, czym się zająć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że już po tych wszystkich kwarantannach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)