niedziela, 5 kwietnia 2020

Propozycje wiosennych stylizacji



Hej Kochani! Kto śledzi mnie na instagramie (@aleksandrasiara) wie, że przygotowałam dla Was, ale też dla siebie, kilka propozycji wiosennych stylizacji. Stylizacji, które już czekają na wyjście z domu, spotkanie ze znajomymi czy po prostu zwykły spacer. Też czekacie na powrót do naszych 'codzienności'? Ja bardzo, dlatego teraz jedyne co mogę zrobić, żeby to przyspieszyć to zostać w domu. Wy zróbcie tak samo!
Stylizacje, które stworzyłam to same nowości. Nowości od FemmeLuxe, a także SheIn czy Bonprix. Same hity na wiosnę! 
Jeans- jeansowe sukienki i klasyczne spódniczki chodzą za mną od dawna. Na filmiku z prezentacją nowości pokazałam Wam super sukienkę z jeansu z Missguided, teraz dołącza do niej klasyk z bufiastymi rękawami, właśnie od FemmeLuxe. Do sukienki dobrałam karmelowe botki z ukrytym koturnem od Gemre! Dziewczyny, zerknijcie na stronę sklepu, najmodniejsze modele w super cenach.  Oprócz tego zdecydowałam się na jasne, postrzępiona na dole jeansy, które również świetnie się prezentują.
Jak Wam się podoba look właśnie z tymi jeansami i białą, militarną kataną od FemmeLuxe? Dajcie koniecznie znać, czy Was jeans też zauroczył w tym sezonie.
W FemmeLuxe znajdziecie też basic-owe klasyki, jak np. ten czarny tshirt z logo z humorem :) Do klasycznego, codziennego zestawu z tshirtem dobrałam sportowe buty, również od Gemre.
Wiosna u mnie obfituje w sukienki, dlatego też z SheIn zdecydowałam się na dwa kobiece modele, jeden krótki, bardzo dziewczęcy z szerokimi, plisowanymi rękawami. Druga, to długa, falbaniasta sukienka, która jest bez wątpienia moim hitem! Jest naprawdę rewelacyjna, musicie sprawdzić na stronie! Znajdziecie ją tutaj - KLIK.
Ostatni model sukienki, który chciałam Wam pokazać, to klasyczna, czarna sukienka ze skóry ekologicznej od Bonprix. Pudełkowy model, związałam w pasie paskiem, z klamrą w panterkę, który również dostaniecie na stronie sklepu. Do tej stylizacji dobrałam również czarne sneakersy od Saway. Skórzany model, który jest naprawdę super! Wygodne, miękkie i z delikatną ozdobą na boku.


ps. Kochani sprawdźcie koniecznie na FemmeLuxe Trausers, Corset Dress, Black Lace Bodysuit i oczywiście jeans. Zerkając na SheIn pamiętajcie o kodzie rabatowym: Qtaje15 daje on Wam 15% rabatu na każde zamówienie!   









19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciesze się, że Ci się podobają ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Co nieco widziałam dzisiaj na Twoim InstaStory 😉
    Pięknie wyglądasz 😍
    Ta jeansowa sukienka mi się najbardziej podoba😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Zapraszam częściej na instagram! Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Najbardziej spodobały mi się te ciemne jeansy, są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz ZARA ma ten sam model, albo bardzo podobny ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Truly inspiring blog. I'm taking many ideas with me here, thanks for this!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podobają się te jeansy z zestawu z czarną koszulką, są piękne! Sukienka w groszki też ma swój urok.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka wygląda rewelacyjnie. Idealna do butów na obcasie jak i sneakersów

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ubrania, do takich do zakłada się tylko złote łańcuszki damskie, fajne butki, czy kapelusz i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie skórzana kurteczka bardzo mi pasuje do wiosennych kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje, dobre na niejedno wyjście na miasto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wiosenne stylizacje. Na pewno doskonałe na ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te propozycje przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się wszystkie te propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe są te propozycje. Wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)