sobota, 24 września 2011

Let us fall in melancholy...


A to już zapowiadana wcześniej stylizacja. Kocham tą sukienkę, upolowałam ją na letniej wyprzedaży w H&M, nigdy nie uwierzycie, ale za jedyne 15 zł;) Znowu świeci słońce, a mi chyba wraca dobry humor. Po za tym, za mną świetny popołudniowo - wieczorny babski wieczór;d Nie wiem, który to już z kolei. W środę wielki stres, egzamin na prawo jazdy.. trzymajcie kciuki;)  Na koniec, jedna z moich ulubionych piosenek, wsłuchajcie się w tekst.... Miłego weekendu;*














Sukienka /Dress- H&M
Buty /Shoes- CCC
Torba / Bag- Mizensa
Szalik / Scarf- Lokalny sklep (Lokal shop)
Płaszczyk / Coat- H&M
Pierścionek / Ring- Pull&Bear
Bransoletki / Bracelet- sylwiastyle.pl; Pandora


Uwaga rozdanie;0 Biorę udział i zapraszam;)




52 komentarze:

  1. dziękuje bardzo!miło mi <3
    pozdrawiaMademoisellePoisson

    P.s i kolejna genialna torebka u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. love your bag!!it´s great!!
    kisses and have a nice day!=)

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, piękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to rzeczywiście była tania :O
    ładna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka :)
    dziekuje za komentarz a zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) swietna spodniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. za 15 zł :o Mega tanio ale jaka śliczna jest!
    Kochana, zajmuję się fotografią od niedawna więc bardzo proszę cię o opinię moich zdjęć w komentarzu do najnowszego postu, zapraszam cię również na moją Fan Page na Facebooku! Ciekawi mnie fakt czy dalej się rozwijać, czy podobają ci się moje zdjęcia! http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  9. super sukienka - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. oooooooo super okazja:)
    bardzo fajna:)


    Zapraszam do polubienia mnie na facebooku , gdzie pojawiają sie wiadomoscii co jakis czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. the bag is gorgeous!

    www.thehiddenfairy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje ; *
    Ladna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. thanks for your comment!=)
    i hope that you return on my blog!
    follow you!
    kisses and have a nice day!=)

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest super - warta czterech takich cen ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super torebka, a sukienka na pierwszy rzut oka wygląda jak połączenie bluzki i spódnicy ;)
    Super, a cena powala!

    OdpowiedzUsuń
  17. dobra stylizacja i świetna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta torebka jest naprawdę super!:)Sukienka też przykuła moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszcz jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. w H&M często można znaleźć takie perełki na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie rozdanie, wygrywają 3 osoby, Zapraszam!
    www.anja-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz :) a sukienka jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka cudowna :D
    dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :)
    pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz! A torebka super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super torebka. :)

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna torebka i płaszcz, taki klasyczny!! dziękuję bardzo za odwiedziny:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka! Ja dodałabym jeszcze pasek, np czarny gumowy z klamrą fajną:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachęcam do wypróbowania ! Chociaż początki są trudne (zapach jest MEGA odrażający) to naprawdę jest warto się poświecić :) Twoja sukienka jest świetna ! I to za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka bardzo ciekawa ;)
    Pozdrawiam również i zapraszam do innych postów ;)
    wkrótce nowości!

    OdpowiedzUsuń
  31. identyczną sukinke ma moja przyjaciółka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne!

    www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dużo słyszałam takich opini ;d
    chciałabym sama się przekonać ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna torebka! ♥♥♥
    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. great bag! the outfit is truly elegant :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny look;-) i ta torebka... piękna;-)

    zapraszam do mnie;-]

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  37. 15 zł ? wow :O ps.fajny blog :)
    a dziś środa - jak prawko ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba spódnica. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha:) przepraszam, ale byłam przelotem i nie przeczytałam:) W każdym razie piękna sukienka!:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)