niedziela, 18 września 2011

The start of autumn...






Mogę już ogłosić, że sezon jesienny rozpoczęty;d Szkoda tylko, że wieczory są chłodne, ale cóż. Chyba niedługo pokaże Wam moje nowości, gdyż jestem w trakcie wybierania torby z Atmosphere. Autfit jest z piątku, z wypadu na miasto z W. Można powiedzieć, że się udał, jednak nie kupiłyśmy tego co miałyśmy w planach. A przed nami cały tydzień, może w następny piątek znowu jakiś wypad na odstresowanie, zobaczymy;D A jakie są wasze sposoby odpoczynku od szkoły, codzienności?















Spodnie / Pants- Bershka
Koszulka / Shirt- Troll
Sweterek / Sweater- Reserved
Pasek / Belt- Stradivarius
Torba / Bag- Mizensa
Buty / Shoes- CCC
Szalik / Scarf- Orsay
Bransoletki / Bracelet- H&M
Pierścionek / Ring- KappAhl
Płaszczyk / Coat- H&M 

25 komentarzy:

  1. w płaszczyku z szalem wyglądasz mega bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nice!! i liked!!
    http://corinamvieira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your look!
    kisses

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w lublinie goraco! doslownie a tu widze ty juz w plaszczu:):):)
    sliczny plaszczyk i buty:) mam podobne w kolorze fioletowyum:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bez płaszczyka to całkiem fajny zestaw i kolory ładnie wsólgrają ;) ale bez płaszczyka, a w zasadzie bez tego niebieskawego szoaliczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for your comment!=)
    kisses and follow you!

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, tylko szkoda, że już tak jesiennie :( co do sposobów na odstresowanie- chilloutowa płyta + gorąca herbata + dobra książka i jestem w 7 niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wybor toreb jest naprawde duzy na allegro ale niestety przebitka cen też jest ogromna w niektorych przypadkach...PozdrawiamMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje Ci baardzo!:) ja po prostu mam słabość do pasków!

    OdpowiedzUsuń
  10. great blog i must admit bdw check out my blog and lets follow each other thanx

    chuchu-chulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk i torba świetne :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny jesienny zestaw. Najbardziej podoba mi się płaszczyk i torebka! Ja dziś pierwszy raz zmierzyłam się z jesienną aurą i na spotkanie z nią ubrałam parkę i tenisówki, było mi całkiem ciepło. Jeżeli chodzi o moje sposoby odpoczynku od codzienności to niewątpliwie są to zakupy, a oprócz tego lubię poczytać dobrą książkę, albo gazety modowe, które kupuję w ogromnych ilościach i zazwyczaj czytam hurtem z powodu nadmiaru obowiązków.

    Pozdrawiam i dziękuję Ci za odwiedziny u mnie!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień lubię pod jednym względem: można zakładać dużo ciekawsze buty plus te wszystkie mięciutkie sweterki i czapeczki,ah i oh. ale nic nie zastąpi lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny płaszczyk :)

    nienawidzę jesieni ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, nieprzekombinowany zestaw :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you so much for visiting our blog and for your lovely comment :)
    I love your Tshirt too, lol, and also the ring.....plus the whole look is nice and looks comfy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny set, śliczna torebeczka jak i sweter ma cudowny kolor :)

    Ps. bardzo ładny pierścionek!

    również pozdrawiam, ewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor szalika i duży, widoczny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hii Honey! Thanks for your comment! I'm in love with this outfit because I absolutlly love black look!
    I loved your blog too!
    What do you think if we followed eachother?
    Kisses, Rita

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)