poniedziałek, 25 maja 2015

Beżowo biały outfit z czarnymi paskami ...


Naprawdę lubię te spodnie, mówię to już nie pierwszy raz ;) Dzisiaj również starałam się utrzymać stylizację w jasnej, klasycznej kolorystyce. Białe spodnie w połączeniu z koszulą w prążki do tego beżowe dodatki. Okularnica Ola powraca z nowymi oprawkami. Okulary pochodzą z internetowego optyka Optopro. Okulary korekcyjne są lekko zaokrąglone w głębokim fioletowym kolorze z oryginalnym i niesamowicie efektownym wycięciem w rogach :) 
Wiecie już, że uwielbiam duże, krótkie naszyjniki, jednak dla tego zrobiłam wyjątek, bardzo spodobał mi się motyw listków i złotych łańcuszków. Naszyjnik pochodzi oczywiście od Amber :) Jedną z większych nowości w dzisiejszym wpisie jest zegarek, poznaliście już mój zestaw zegarków Deja vu, a dzisiaj pierwszy komplet, który składa się z ciemno szarej filcowej podkładki i ażurowego pierścienia z tombaku. 
Co o nim sądzicie? ;)





 Pants- Bershka; Blouse- New Look; Heels- Reserved; Bag- i-torebki; Necklace- Amber
Glasses- Optopro; Watch- Deja vu



20 komentarzy:

  1. naszyjnik jest - zdecydowanie - świetny!
    bardzo ładnie uzupełnia ten minimalistyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylówka, zegarek rzuca się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i torebka super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna koszula ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja, jest kobieca i z klasą jednak uważam, że biżuteria wygląda na tanią i psuje troszkę efekt. W tym wydaniu bym sobie ją podarowała:)

    pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam stylizacje b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Jestem fanką połączenia b&w, a Ty w nim wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie koszuli i spodni. Świetne to wygląda. Nie pasuje mi tylko ten naszyjnik.

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te koszule w paski lecz nie każdemu taka pasuje. Na Tobie wygląda ona idealnie, podkreśla wszystkie atuty.
    Pozdrawiam ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja:)
    BArdzo podoba mi się koszula:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam paski i tu też uwielbiam :) a zegarki są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się koniecznie zaopatrzyć w białe spodnie :) paski zawsze w modzie - super !

    OdpowiedzUsuń
  13. obłędnie podoba mi się Twój zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)