poniedziałek, 11 maja 2015

Otwarcie FemeStage...

red. wSensie.pl

Różnego rodzaju modowe eventy to świetne przygodny i niesamowicie miłe aspekty bycia blogerką :) W poprzedzający Nas weekend miałam przyjemność wziąć udział w otwarciu najnowszego butiku w Radomskiej Galerii Słonecznej, mowa o FemeStage Evy Minge. Przyznam, że jestem bardzo mile zaskoczona całą kolekcją, butik aż kipi od perełek, które od razu chciałoby się mieć w szafie, począwszy od 'zwykłych' t-shirtów po eleganckie sukienki czy żakiety :) Na uroczystym otwarciu gościła sama projektantka, która z chęcią pozowała do zdjęć z fanami, blogerkami ;) czy też swobodnie udzielała wywiadów. W butiku nie byłam sama, radomskie blogerki stworzyły zgrane trio: Emilia (KLIK) i Karolina (KLIK). 
Zapraszam Kochani do krótkiej fotorelacji i od razu przepraszam za jakość niektórych zdjęć, ale mój aparat był w tym dniu niedyspozycyjny, dlatego wykorzystałam telefon, a za resztę dziękuję Emilce i agencji wSensie.pl i samym organizatorom otwarcia ;) 








FemeStage
FemeStage
red. wSensie.pl


 Mój look: Skirt- MOKOmi; Blouse- Bershka; Heels- Sinsay; Bag- i-torebki 



11 komentarzy:

  1. Fajny butik, zazdroszczę spotkania :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super post! i fotorelacja

    ~~~~>>~~>>~~>>
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję;) świetnie wyglądasz;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super :) Ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kobitka wciąż trzyma się tak samo. Super, że spotkanie się udało. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądałaś! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)