środa, 20 maja 2015

'Nothing is boring'...


Ostatnio bardzo lubię te spodnie, cały czas je meczę ;) Dzisiejszy look jest luźny idealny na ciepłe wiosenne dni. Do białych spodni i kurtki jeansowej od BonPrix, która stała się niezbędnym elementem w mojej szafie, dobrałam świetny t-shirt od Grey & Blue. Niby zwykła koszulka, a jednak napis na środku nadaje jej oryginalności. Jako typowa 'okularnica' na letnie, ciepłe dni mam odpowiednie kolory i kształty oprawek. Dzisiaj wybrałam czerwone, okrągłe od Kodano, które rozweselają stonowaną całość. Dodatki to gumowe peep toe od BOOCI, które również non stop zakładam i waniliowa Fabiola ;) Biżuteria to oczywiście bransoletki z kamieni od Iwony Piecuch (błękitny zestaw), a także przeźroczyste maleństwo od Elley i beżowo brązowa od I love handmade.

Zapraszam Was KOCHANI do wzięcia udziału w konkursie organizowanym razem z Bransoletkowa Magia- do wygrania dowolnie wybrany komplet z 3 bransoletek!! :)  (klikamy w grafikę na dole, zgłoszenia zostawiamy na FB) 













21 komentarzy:

  1. zestaw świetny! Ja osobiście bym zamiast kurtki dała sweterek bo jakoś siebie nie widzę w jeansowych kurtkach....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszulka i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestawik! Cudne buty :) T-shircik genialny no i te czerwone okularki - baaardzo Ci pasują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. strzał w dziesiątkę :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia :)
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojaaaa, koszulka jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam białe spodnie! Fajnie wyglądają z dżinsową kurteczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się takie zestawienie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. nic dodać nic ująć...wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. taka kurteczka by mi się przydała:D idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great, have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się połączenie białych spodni i dżinsu, super look:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę taki t-shirt! :) Piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie http://paulinkax15.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta kurteczka dżinsowa:) fajny wiosenny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)