piątek, 12 lipca 2019

Białe szerokie spodnie



Hejka wszystkim! Dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację utrzymaną w pastelowych tonach.
Okres wyprzedaży trwa, ja delikatnie z nich skorzystałam, co zobaczycie w kolejnych letnich stylizacjach. A dzisiaj chciałam pokazać Wam jeden z łupów z zeszłego, letniego sezonu w ZARA. Mowa o czarnych body z koronką z dzisiejszej stylizacji. Uwielbiam nosić je właśnie do bardziej eleganckich stylizacji jak i do ciepłego, grubego swetra. No i uwielbiam ich tył! Sami zobaczcie :)
Tym razem zestawiłam je z białymi, szerokimi spodniami od SheIn i pudrową marynarką BonPrix.
Oj szerokie spodnie w delikatny prążek chodziły za mną od samego początku sezony letniego. W zestawieniu z cielistymi sandałkami wyglądają naprawdę idealnie. Marynarka dopełnia cały pastelowy look. W biżuterii również delikatnie i pastelowo. Widzieliście na instagramie, że w mojej kolekcji biżuterii pojawiła się Pandora z charms-ami! Dlatego dwie 'pandorki' w połączeniu z pastelowym zegarkiem Mockberg współgrają idealnie!
A Wy lubicie nosić body? Dajcie znać w komentarzach :)




 Spodnie SheIn    Body ZARA    Marynarka BonPrix    Sandały CCC

17 komentarzy:

  1. Piękne są te spodnie, muszę sobie kupić na takiej zasadzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, świetne i do trampek i na większe wyjście ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Super wyglądasz :) Body zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) Ale super sprawdzają się też w połączeniu z ciepłym swetrem oversize ;)
      Buziaki ;)

      Usuń
  3. Przepiękna Marynarka :) świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kolor marynarki :) sama w takich spodniach źle bym się czula, ale tobie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna marynarka i spodnie też bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie i bardzo ładne body :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygląda taka bluzka, ale osobiście krępowałabym się taką nosić

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej stylizacja. Jest taka "moja" :D Uwielbiam takie spodnie na lato.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie jak zawsze. Efekt bardzo lekki a przy tym elegancki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)