środa, 31 lipca 2019

Kombinezon w kwiaty


Cześć Kochani!!! Dzisiaj stylizacja trochę na szybko. Kombinezon to wg mnie opcja idealna na wszystko. Będzie pasował i do trampek i do szpilek, albo tak jak u mnie do sandałek na słupku. Też jesteście tego zdania?
Kombinezon, który dzisiaj chciałam Wam pokazać pochodzi z SheIn i jest niesamowicie dziewczęcy i zwiewny. Już sam  kolor czy wzór przywodzi na myśl lata dziecięce i wygląd typowej dziewczynki na wakacjach! Dodajcie do tego zakładany dół i wiejące na wietrze  rękawy i look gotowy. Dobrałam do niego cieliste sandałki i równie dziewczęcą i różową torebkę.
Dawajcie Kochane znać co sądzicie o kombinezonach :)

Pamiętacie o kodzie rabatowym na zakupy w SheIn? Możecie uzyskać 15% zniżki, wpisując kod: Q3taje15







 Kombinezon SheIn    Sandały CCC    Torebka Aldo

13 komentarzy:

  1. Kombinezon jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna ta stylizacja. buty mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I follow you on gfc 490 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo lubię nosić kombinezony. Twój jest świetny i ten kolor :) Torebeczka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezony to świetna alternatywa dla sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten kombinezon. Krój z falbanami to coś idealnego na lato :) Kolor też w moim guście. Bardzo i się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszy rzut oka pomyślałam że to szlafrok. Genialny jest ten kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to, że look ten jest uniwersalny. Chętnie zmodyfikowałabym go troszkę pod swoje potrzeby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło świetnie :) Wszystko nam się tu podoba ! :) Ale torebka to prawdziwa petarda :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia sukienka przywodzi skojarzenie z kimonem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja. Świetna na ciepłe, letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)