wtorek, 26 lipca 2016

Czarna sukienka w lecie ...


Idealny zestaw na wakacje?? Przewiewna sukienka, którą założymy na każdą okazję. Swoją upolowałam na zimowej wyprzedaży w Mango, podczas wakacji w Albanii, lata w mieście sprawdza się idealnie. Dobrałam do niej cieniutki beżowy płaszczyk i złote metaliczne klapki od Casu, które idealnie utrzymują tonację kolorystyczną zestawu, ale także nadają mu wyrazu. Dodatki, to beżowy worek Super-dodatki, delikatny czarny zegarek Mockberg i obszerny naszyjnik, który stał się jednym z największych łupów tegorocznych wyprzedaży. Ważną rolę w dzisiejszej stylówce pełnią okularki przeciwsłoneczne Santino od Kodano. Mają bardzo fajny, retro wygląd, a okrągłe oprawki to nowość w mojej małej przeciwsłonecznej kolekcji :)





 Sukienka Mango    Płaszcz H&M    Klapki Casu    Torebka Super-dodatki    Okulary KODANO   Zegarek Mockberg    Naszyjnik Pull&Bear 




12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zwiewne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy naszyjnik. Buty także przyciągnęły moją uwagę przez swój metaliczny efekt :) Podoba mi się :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne klapki, idealne na upalne dni ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka, płaszcz i torebka bardzo mi się podobają, ale niestety nie w tym połączeniu. Zwłaszcza przy tym naszyjniku i butach, które są kompletnie nie w moim stylu ;) Trochę za dużo się tutaj dzieje po prostu. Zarówno sukienka jak i płaszcz mają luźny krój i całość wypada trochę bezkształtnie co kłóci mi się z ogólną elegancją obu rzeczy. Niemniej jednak ogromny plus za coś nowego i kreatywność!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku bylam pewna, że to jest kombinezon :P hehe

    też teraz głównie stawiam na luźne, przewiewne sukienki, bo podczas upalów jest w nich swobodnie i wygodnie :)

    naszyjnik piękny <3
    i plaszczyk boski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz piękne zadbane stópki, mniam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i bardzo ładne zestawienie! Bardzo podobają mi się też klapki, które masz na sobie i sama zastanawiam się nad jakimiś ciekawymi dla siebie. Może wybiorę coś ze strony https://butymodne.pl/klapki-damskie-c10782.html ? Mają tam najlepsze i najciekawsze propozycje, więc polecam zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)