niedziela, 17 lipca 2016

Letni jeans look & metaliczne klapki...


Powrót do realnego świata po wakacjach jest bardzo ciężki, dlatego utrzymuję lato tak długo jak się da ;) Jednym z elementów, który pomaga mi utrzymać letni look w mieście są klapki. W tym sezonie oszalałam na punkcie klapek , całą Albanię przechodziłam w niezwykle wygodnych białych Inblu, a teraz czas na złoto czarne Casu :) Urzekły mnie w nich złote, metaliczne paski, które robią całą stylizację ;)
Dobrałam do nich 'jeans look', który urozmaiciłam pasiakiem z hiszpańskim dekoltem od Bonprix. Kurtka jeans-ową również znajdziecie na stronie Bonpirx. Kurteczka to jedna z moich ulubionych narzutek na wiosnę i lato ;)
Dodatki w dzisiejszej stylizacji to mój ukochany zegarek od Mockberg, w czarno złotym kolorze, bardzo fajną sprawą są teraz miniaturowe wersje Mockberg ;) Bransoletki z kamieni to oczywiście Iwona Piecuch, a kontynuując kolory ziemi dobrałam brązowe oprawki Santino od KODANO :) Jedne z najlepszych oprawek, jakie mogłam nosić, pomimo prostokątnego kształtu , nie ograniczają pola widzenia ;)






 Szorty Mango    Koszulka, Kurtka Bon prix    Torebka Super-doadtki    Klapki Casu    
Zegarek Mockberg    Bransoletki Iwona Piecuch    Okulary KODANO



19 komentarzy:

  1. Bardzo fajnei wyglądasz :) MAsz ładny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Nie przepadam za klapkami, ale te prezentują się super.
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Good pictures and outfit, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja bardzo w moich klimatach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem przeciwna modzie na taki klapki, ale twoje wyjątkowo przypadły mi do gustu :)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa stylizacja, taka niewymuszona,a klapeczki dodają charakteru. Moim zdaniem stanowią ciekawy akcent dla całego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. buciki bardzo mi przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny prosty look, bardzo podobają mi się Twoje klapki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ten top jest śliczny! bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentujesz, rewelacyjne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobną bluzkę :) pasiaki z jeansem zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna propozycja. Idealna na te dni w kratkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na lato różnego rodzaju klapki super się sprawdzają. Moje są już podniszczone, ale jeszcze w nich chodzę. Tak myślę, że jak na przykład tutaj są takie obniżki https://butymodne.pl/ipanema-guma-p40.f116.html , to czy sobie jeszcze jednych nie kupić. Fajne tam też sandałki z kwiatkami są, też gumowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna stylizacja na gorące letnie dni.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)