wtorek, 19 lipca 2016

Uroda: masełka nawilżające Cuccio...


 Co powiecie na post o pielęgnacji dłoni i stóp- przede wszystkim ? ;)
W dzisiejszym właśnie o takich cudach Wam trochę opowiem. Cuccio to nie tylko genialne lakiery, które ja uwielbiam i wychwalam (same zalety ;P ), ale także seria kosmetyków do pielęgnacji dłoni, stóp i całego ciała. Jako pierwsze do testów poszły dwa rodzaje masełek.
Pięknie zielone to masełko do dłoni, stóp i całego ciała o przepięknym cytrusowym zapachu. Masełko oprócz olejków cytrusowych zawiera również wyciąg z bergamotki, a zawarte w nim witaminy odżywiają i dogłębnie nawilżają naszą skórę. Klikamy w masełko :)
Drugi, to nawilżający krem do pięt. Krem oprócz zachwycającego kokosowego zapachu, zawiera bardzo ważne składniki, które dogłębnie nawilżają bardzo suchą skórę. Mowa o olejku argonowym i moczniku, a także o witaminie E i F. Krem znajdziecie tu :)
Już od pierwszego użycia stałam się jego wierną fanką. Jest naprawdę niesamowity, ma dosyć gęstą konsystencję, bardzo fajnie rozprowadza się na skórze i cudownie pachnie, ale przecież to wszystko staje się mało ważne w porównaniu z jego działaniem. Moje stopy zawsze potrzebowały i potrzebują dużej ilości nawilżenia, stosowałam przeróżne, kremy, balsamy, działały różnie, a krem kokosowy od Cuccio, mogę z czystym sumieniem umieści na podium mojego prywatnego rankingu produktów nawilżających do stóp.
Masełko nawilżające w świeżym miętowym kolorze, świetnie spisuje się u mnie na opalonej skórze, bardzo fajnie nawilża i odświeża skórę ;)
W swojej ofercie Cuccio zawiera wiele przeróżnych produktów do pielęgnacji Naszego ciała. Wybór zapachów jest ogromny, a my możemy tylko wybierać i przebierać, niczym w kolorach lakierów do paznokci :)










5 komentarzy:

  1. Jestem zaintrygowany. Myślisz, że to dobry pomysł na prezent dla żony ?

    Red is Bad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardzi, na stronie Cuccio znajdziesz również zestawy ☺

      Usuń
  2. masełka wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie bym przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)